کشف بیش از ۴هزار خودرو احتکار شده در کشور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدیاسر رایگانی روز گذشته (13 خردادماه) در حاشیه سفر به بندرعباس، افزود: بیش از 4 هزار خودرو احتکار شده تاکنون در کشور کشف شده است و صاحبان این خودروها 10 درصد جریمه و ملزم می‌شوند که خودرو را به قیمت تعیین شده شورای رقابت در بازار عرضه کنند.

وی درخصوص حکم صادره برای یکی از وارد کنندگان خودروهای خارجی، اظهار کرد: از شش هزار و 664 تعهد این شرکت بیش از دو هزار خودرو تحویل مشتریان شده و هزار و 614 متقاضی نیز با دریافت پول خود از خرید خودرو انصراف دادند.

رایگانی اضافه کرد: سازمان تعزیرات حکومتی برای حدود سه هزار نفر باقی مانده حکم به الزام دو خودرو جایگزین با تفاوت قیمت حدود 100 درصد طبق توان پرداخت ثبت نام کنندگان داده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد: به جزء الزام به تحویل خودرو هر شاکی 56 درصد سود مشارکت و خسارت تاخیر تحویل خودرو دریافت می‌کند.

رایگانی مهلت مقرر این شرکت برای تحویل خودرو باقی مانده مشتریان را تا پایان بهمن ماه 99 اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تعزیرات حکومتی هرمزگان، در این بازدید با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، حسین ایزدی به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان منصوب شد و از زحمات مرتضی مدنی فلکی تقدیر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان