شناسه : ۲۰۳۵۸۲۹ - شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰
احداث ۲۶ بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال
به گزارش اقتصادآنلاین، منصور احمدلو در دیدار با مدیرعامل و در جمع معاونان این سازمان، ضمن تاکید بر ارزش بالای فعالیت میادین میوه و تره بار در خدمترسانی به شهروندان و کمک به معیشت آنها، افزود: امروز، کار کارمندان و کارگران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، کمتر از حضور در جبهه و جهاد نیست.
وی با اشاره به اینکه کسی که برای تامین نیازهای خانواده خویش تلاش میکند، مانند مجاهد فی سبیلالله است و کار کارکنان میادین میوه و تره بار که برای خدمت به مردم تلاش میکنند، از ارزش مضاعف برخوردار است، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سازمانی خدمتگزار است که توانسته بیشترین خدماترسانی را به مردم داشته باشد.
احمدلو با بیان اینکه ارزشیابیهای دقیق سالانه کارکنان میتواند موجب افزایش بهرهوری همکاران شود، تصریح کرد: تلاش ما در هیات مرکزی گزینش، این بوده و هست تا ضمن بهروزرسانی پروندهها، به افراد به صورت حضوری حق دفاع بدهیم تا مطمئن شویم که حقی از کسی ضایع نمیشود.
مشاور شهردار با اعلام اینکه شهردار تهران بر حفظ آبروی افراد تاکید مؤکد دارند، خاطرنشان کرد: اگر هستههای گزینش در صدور آرای خود نتوانند نظر افراد را تامین کنند، این واحدها ملزم به بررسی مجدد و تجدید نظر در رای صادره هستند و در تمام این مراحل، حفاظت و صیانت از آبروی افراد در اولویت قرار دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ابتدای این جلسه، با اشاره به آنکه این سازمان بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب شکل گرفته و یک نهاد برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی در خدمت به عموم مردم به ویژه اقشار کمبرخوردار است، گفت: امروز سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در ارائه کارآمد خدمات به شهروندان به یک سازمان مرجع در کل کشور تبدیل شده است، چنانچه طبق دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت به استانداران سراسر کشور، تمامی استانها باید از این سازمان الگوبرداری کنند.
سید سعید راد با تاکید بر افزایش استقبال شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: با تغییر رویکرد مدیریتی این سازمان در دو سال اخیر بر اساس سه اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تنوع محصولات» و با توجه به اعمال تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان و مشکلات اقتصادی مردم، روزانه شاهد ثبت بیش از یک میلیون نوبت خرید از میادین و بازارها هستیم.
وی با اشاره به اختلاف 30 تا 50 درصدی قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمتهای سطح شهر، اظهار کرد: برای دسترسی آسان همه شهروندان به بازارهای میوه و تره بار، تلاش میکنیم تا پایان سال جاری در محلههای پرجمعیت و فاقد بازار، نسبت به احداث یا بازسازی و نوسازی 26 بازار میوه و تره بار اقدام کنیم.
راد با تاکید بر اهمیت تأمین رضایتمندی درونی کارکنان به عنوان یکی از مهمترین عوامل مؤثر در افزایش بهرهوری و جلب رضایت حداکثری شهروندان، خاطرنشان کرد: با عمل به قانون و سرلوحه قرار دادن اصل شفافیت حداکثری، موفق به بازپسگیری 10 بازار مشارکتی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران شدیم که مشارکتکنندگان آنها پیش از این با وجود الزامات قانونی، حاضر به تخلیه این بازارها نمیشدند.
گفتنی است، ابوالفضل کبریایی، مشاور معاون شهردار و مدیر هسته گزینش معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز گزارشی از عملکرد مجموعه گزینش در این حوزه با اهمیت، پرکار و گسترده مجموعه مدیریت شهری ارائه داد.