ماهان شبکه ایرانیان

در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تصویب طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی

اعضای شورای شهر تهران فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

تصویب طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران در دستور کار دویست و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: این مصوبه به دلیل برخی از ابهامات عملیاتی نشده است و افراد ذی نفع همواره به دنبال اجرای آن بودند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: فوریت طرح اصلاحیه به دلیل گذشت زمان بسیار اجرا نشده است و امید است امروز بخش‌هایی از مصوبه که سال 92 انجام نشده اجرایی شد.

پس از اظهار نظر رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در مخالفت با فوریت این طرح گفت: بندی در دستور است که شش ماه پیش فوریت آن تصویب شده و امروز همان فوریت رد شده است و به اعتقاد من مفهوم لوس شده است.


بیشتر بخوانید


عضو شورای شهر تهران ادامه داد: فوریت زمانی است که اگر به آن در خارج از نوبت رسیدگی نشود، ضرر و زیان‌ بزرگی ایجاد می‌شود.

پس از اظهار نظر عضو شورای شهر تهران محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه دیگر طرح عادی نداریم، گفت: این طرح دو‌ فوریت نیست و با قید یک فوریت مطرح شده است و خواهش من این است اعضای شورا به آن رأی دهند.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران در صحن شورا به رأی گذاشته شد که اعضا با 14 رأی موافق، فوریت آن را به تصویب رساندند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان