علت فاسد بودن تعدادی از شیرهای یکی از برندهای معروف چه بود؟

خبرگزاری ایسنا: برخی از مخاطبان با ارسال تصاویری به این خبرگزاری مدعی شدند که تعدادی از شیرهای خریداری شده از یکی از برندهای معروف لبنیات پیش از اتمام تاریخ انقضا فاسد و پس از جوشاندن آن شیر حالت بریده بریده شده است. موضوعی که مدیرمارکتینگ این شرکت علت آن را گرمای هوا و عدم برقراری زنجیره تامین سرما اعلام کرد.

سهراب افضل  در این باره اظهار کرد:گرمی هوا و نقص در زنجیره تامین سرما علت فاسد شدن برخی محصولات لبنی خصوصا شیر قبل از اتمام تاریخ انقضای آن است. یعنی کیفیت، ترکیبات و مواد اولیه هیچ تغییری نکرده است و مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: با پیگیری موارد گزارش شده متوجه شدیم که یخچال مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و یا یخچال ماشین‌های حمل این محصولات مناسب نیست. البته امکان این نیز وجود دارد که یخچال ماشین‌های خودمان نیز مناسب نباشد ولی بیشتر آن مربوط به خود فروشگاه‌ها و سوپر مارکت ها است.

مدیر مارکتینگ این شرکت لبنیاتی معروف اضافه کرد: متاسفانه در گرمای هوا این اتفاق برای همه محصولات لبنی خصوصا شیر می افتد و این موضوع برای تمام برندهای لبنیات نیز پیش آمده است. در این راستا نمایندگان خود را به برخی از این فروشگاه‌ها فرستادیم تا در خصوص دمای یخچال و شیوه نگهداری محصولات لبنی با فروشندگان صحبت‌کنند و به آنها هشدار دادیم که مناسب نبودن دمای یخچال‌هایشان به ضرر خودشان و برند است.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق شماره فکس روی کالا، ثبت شکایت کنند و با این ثبت شکایت متوجه می‌شویم آن محصول از کدام فروشگاه یا خودرو بوده است، گفت: شهروندان همچنین می‌توانند با شماره‌های درج شده بر روی کالا تماس گرفته و ثبت شکایت کنند و شکایت آنها قطعا پیگیری خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان