معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور مطرح کرد؛

جزئیات خدمات بهزیستی در حوزه روانشناختی

رضازاده گفت: سازمان بهزیستی همواره بر آن بوده است تا با حساسیت نسبت به مسائل و پدیده‌های اجتماعی برخوردی مبتنی بر علم و دانش داشته باشد.

جزئیات خدمات بهزیستی در حوزه روانشناختی

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید رضا زاده معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور پیشرو در حوزه سلامت روان و ارائه مجوز خدمات روانشناختی با رویکرد استفاده حداکثری از ظرفیت و توان بخش غیر دولتی بوده است.

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: این سازمان همواره بر آن بوده است تا با حساسیت نسبت به مسائل و پدیده‌های اجتماعی برخوردی مبتنی بر علم و دانش و متناسب با شرایط روانی-اجتماعی جامعه داشته و با هدف ارتقای سلامت روان آحاد جامعه با بهره مندی از متخصصان روانشناسی و مشاوران در این مسیر گام بردارد.

وی افزود: در همین راستا از ظرفیت بخش‌های غیردولتی و تشکل‌های روانشناختی حداکثر کمک را گرفته و اقدام به ارائه خدمات سلامت روان از طریق خدمات غیرحضوری خط 1480، خدمات حضوری مراکز مشاوره، مراکز سلامت روانی با رویکرد محلی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌کند و خدماتی همچون مهارت‌های زندگی، آموزش‌های سلامت روان، مداخلات کاهش آسیبی و حمایت‌های روانی اجتماعی را ارائه می‌کند.

رضا زاده خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور با رویکرد حمایتی و ارتقایی تلاش دارد تا در راستای کاهش مشکلات روانی اجتماعی جامعه با بهره مندی از توان و پتانسیل متخصصان روانشناسی اقداماتی اثربخش و در دسترس تمام افراد جامعه به خصوص افراد در معرض آسیب‌های روانی-اجتماعی قرار دهد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان