ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:

همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمان شویم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تمام بازیکنان و کادر فنی تیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی انجام دادند، اما همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمان شویم.

همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمان شویم

حمید بیغم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سبک بازی مس دفاعی بود و بیشتر چشم به ضد حملات داشت تا به گل برسد، اظهار کرد: سبک بازی دو تیم کاملا متفاوت بود، تیم ما تاکتیکی بازی می کند و در بیشتر بازی ها دیده‌اید که توپ را در زمین به چرخش در می‌آوریم منتها وقفه طولانی که ایجاد شد به ضرر گیتی پسند شد.

وی ادامه داد: در بازی رفت، حسن زاده را نداشتیم به همین دلیل در اجرای برنامه هایی که می خواستیم در بازی انجام دهیم به مشکل خوردیم و در مقابل، تیم مس روی تکنیک فردی بازیکنانش تمرکز کرد، اما در بازی برگشت تیم ما کاملا سوار بازی بود و در تمام مدت بازی تیم برتر زمین بودیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به اینکه عادت ندارم بازیکنی را مقصر بدانم، گفت: فالکون از زمان تعطیلی لیگ در اسفندماه که به برزیل رفت تنها بود و این مساله در روحیه وی تاثیر منفی گذاشته بود و بعد از اینکه به برزیل رفت با مشخص شدن تاریخ مسابقه به اصفهان برگشت و هرچند مرتب تمرین کرد، اما از شرایط آمادگی مطلوب دور بود و نتوانست عملکرد خوبی در فینال داشته باشد. زمانی که تیم روند رو به جلویی دارد و یکباره گل بدی می خورد تیم دچار سکته می شود و باعث افت روحی در تیم می شود که در هر دو بازی رفت و برگشت این اتفاقات رخ داد و گل هایی که خوردیم برخلاف جریان بازی و خیلی بد بود.

بیغم با اشاره به بازی متفاوت گیتی پسند در دو بازی رفت و برگشت، اظهار کرد: نمی دانم چرا، اما همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمان شویم، بازی برگشت ما در تبریز به هیچ عنوان قابل مقایسه با بازی در اصفهان نبود. تمام بازیکنان و کادر فنی تیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی انجام دادند و از آن ها تشکر می کنم.

وی در خصوص اعتراضاتی که در طول بازی به داوری داشت، خاطرنشان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت. در اصفهان ما شرایط خوبی برای نیمکت فراهم کردیم که مشکلی ایجاد نشد، اما در تبریز نیمکت‌نشینان مس مرتب اعتراض می‌کردند و ما هم برای اینکه داور تحت تاثیر قرار نگیرد، صحبت می‌کردیم.

بیغم در واکنش به صحبت های افضل و اینکه بیغم را بی معرفت خوانده است، گفت: افرادی مثل حسین شمس و ناصر صالح از اساتید من بودند که به آنها می‌بالم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره حواشی و اتفاقات بعد از بازی، تاکید کرد: طبق صحبت هایی که مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با اعضای تیم داشت قرار شد به هیچ‌وجه درباره این موضوع موضع‌گیری نکنیم تا باشگاه کارها را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: البته در مورد بیانیه باشگاه مس سونگون، از راه قانونی خواسته های خود را مطرح خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان