۶ راه برای درشت کردن چشم با آرایش

مدل ها و روش های آرایشی همچنان در حال به روز شدن هستند و هر روز مدل جدیدی مد می شود

6 راه برای درشت کردن چشم با آرایش

6 راه برای درشت کردن چشم با آرایش

مدل ها و روش های آرایشی همچنان در حال به روز شدن هستند و هر روز مدل جدیدی مد می شود.اما چشم های درشت همیشه ایده آل خانم هاست و دوست دارند مثل تمام کسانی که چشم های زیبا و درشتی دارند باشند. خوشبختانه یکسری لوازم و روش های آرایشی هست که می تواند در این مورد به شما کمک بزرگی کند. برای اینکه چشم های شما به زیبایی چشم های آهو شود این آموزش مرحله به مرحله را دنبال کنید.

  1. بی رنگ کردن پلک ها: پشت پلک ها را سایه مات به رنگ پوست بزنید تا زمینه مناسبی برای شروع کار آماده کرده باشید.
  2. خط چشم: تمام پلک بالا و پایین را از گوشه داخلی تا گوشه خارجی خط چشم بزنید. گوشه خارجی چشم را کمی پهن تر بکشید تا کشیده تر شود.
  3. زیر چشم ها را مداد بکشید: اگر دوست ندارید که از مداد تیره برای زیر چشم استفاده کنید می توانید مداد سفید یا بی رنگ استفاده کنید.این روش چشم ها را روشن تر می کند. اما اگر تیره دوست دارید زیر چشم را برای درشت تر شدن مداد تیره بزنید.
  4. سایه: روی پلک ها را با سایه ای که دو درجه از پایه تیره تر است سایه بزنید. و با انگشت به سمت ابروها آن را محو کنید.
  5. سایه روشن: گوشه داخلی چشم را سایه روشن یا سفید بزنید تا توجه بیشتری به سمت چشم جلب شود. زیر ابروها هم از سایه روشن بزنید.
  6. ریمل: هر چه مژه ها بلندتر و پرتر باشد نظر بیشتری را به سمت خود جلب می کند. ابتدا مژه ها را فر کرده سپس چند لایه ریمل بزنید. می توانید مژه مصنوعی هم استفاده کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر