فنون آرایشی که تا کنون نمی دانستید

آرایش یک هنر است و هدیه ای سحرآمیز به تمام خانم ها. ممکن است خانم ها به شیوه خودشان استاد آرایش باشند و بتوانند با آرایش نقاط ضعف خود را بپوشانند و زیبایی هایشان را دوچندان کنند. اما از تمام اسرار آرایشی آگاهی ندارند. پس بدونیم ۱۰ فن ارایشی را که آرزو می کنید ای کاش خیلی قبل ترها می دانستید به شما آموزش می دهد.

فنون آرایشی که تا کنون نمی دانستید

آرایش یک هنر است و هدیه ای سحرآمیز به تمام خانم ها. ممکن است خانم ها به شیوه خودشان استاد آرایش باشند و بتوانند با آرایش نقاط ضعف خود را بپوشانند و زیبایی هایشان را دوچندان کنند. اما از تمام اسرار آرایشی آگاهی ندارند. پس بدونیم 10 فن ارایشی را که آرزو می کنید ای کاش خیلی قبل ترها می دانستید به شما آموزش می دهد.

 

فنون آرایشی

نگهداری از برس های آرایشی
طول عمر قلموهای آرایشی هم زمان خاصی دارد. برای اینکه از آن ها خوب نگهداری کنید این مراحل را انجام دهید. آن ها را تمیز کنید چون باقیمانده لوازم آرایشی روی آن ها از عمرشان کم می کند. مرتبا آن ها را با شامپو بشوئید و با گذاشتنشان روی دستمال کاغذی آن را خشک کنید.

فنون آرایشی

روی آرایش آرایش نکنید: آرایش را تازه کنید
برای آرایش دوباره نیازی نیست که کاملا آرایشتان را پاک کرده و دوباره آرایش کنید. فقط کافی است برای پاک کردن چربی باقی مانده از کرم پودر کمی تونر به پوست بزنید و با دستمال خشک کنید سپس کمی پنکیک بزنید تا صورتتان مخملی شود.

فنون آرایشی

اسکراب گران استفاده نکنید
نیازی نیست که پول زیادی بابت خرید اسکراب هزینه کنید. می توانید با تجهیزاتی که در خانه دارید یک اسکراب ارزان بسازید: 4 قاشق سوپ خوری شکر یا نمک و 3 قاشق سوپ خوری روغن زیتون را با کمی روغن اسطوخودوس یا گریپ فروت ترکیب کنید و قبل از حمام تمام بدن را با آن ماساژ داده و بشوئید.

فنون آرایشی

مراقبت از لب ها
برای استفاده از رژلب باید لب ها نرم و مراقبت شده باشند. برای این کار نیاز نیست که یک اسکراب لب گران قیمت بخرید. فقط کافی است مقداری شکر قهوه ای را با روغن زیتون و وانیل ترکیب کنید، آن را به لب ها بزنید و با دستمال پاک کنید. الان می توانید از رژلب استفاده کنید.

فنون آرایشی

هیچ وقت کرم پودر تیره تر از پوستتان استفاده نکنید
نیازی نیست که انواع و اقسام کرم پودرها در رنگ های مختلف داخل کیف آرایش تان داشته باشید. برای تابستان کرم تیره می خواهید؟ فقط کافی است کرم روشنی که دارید را با کمی ژل برنزه مخلوط کنید.

فنون آرایشی

بیش از حد از پنکیک استفاده نکنید
وقتی آرایش دارید پشت سرهم از پنکیک استفاده نکنید. فقط کافی است دقیقا قبل از بیرون رفتن از خانه از پنکیک استفاده کنید.

فنون آرایشی

رژلب دائمی
برای اینکه رژلبتان را دائمی کنید و مجبور نباشید که هرچندساعت دوباره آن را تمدید کنید کمی پنکیک روی دستمال کاغذی بزنید سپس آن را روی لبها قرار دهید. با این روش رژلب به دندان ها مالیده نمی شود.

فنون آرایشی

خط چشم گربه ای
با این روش می توانید مثل حرفه ای ها خط چشم بزنید. تمام چیزهایی که لازم دارید یک خط چشم و یک نوارچسب است. چسب را در گوشه خارجی چشم چسبانده و خط چشم را بکشید.

فنون آرایشی

مواد اضافی ریمل را پاک کنید
برای داشتن مژه های پر و بلند نیازی نیست که فرچه ریمل پر از مواد ریمل باشد. پس قبل از استفاده کمی آن را روی دستمال بکشید تا مواد اضافی آن پاک شود.

فنون آرایشی

از وازلین به جای شیرپاک کن استفاده کنید
کمی وازلین روی پد بمالید و روی صورت بکشید. وازلین حتی مواد ضدآب آرایشی را هم پاک می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر