ده کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس در لرستان تولید می‌شود

ایسنا/لرستان معاون حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به تولید ۲۰ کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس طی سال گذشته در استان، گفت: تا پایان سال جاری ۱۰ کتاب صوتی دیگر از آثار چاپ شده حوزه دفاع مقدس منتشر می‎شود.

ده کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس در لرستان تولید می‌شود

عصمت دهقانی امروز یازدهم تیرماه در جمع خبرنگاران، در رابطه‌ با فعالیت‌های معاونت ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار کرد: تولید کتاب‎های صوتی یکی‌ از فعالیت‌های معاونت ادبیات این اداره‌کل است، در این راستا سال گذشته، به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان 20 کتاب صوتی تولید شد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال‌جاری نیز حداقل 10 کتاب صوتی از بهترین آثار چاپ شده حوزه دفاع مقدس استان لرستان را تهیه و منتشر خواهیم کرد.

دهقانی به تولید کتاب صوتی «سلول‌های انفرادی» که اواخر سال گذشته انجام شد، اشاره کرد و ادامه داد: این کتاب صوتی به گویندگی مصطفی پیری‌زاده و به سفارش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس لرستان به نویسندگی محمدتقی عزیزیان و در انتشارات پراکنده وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تولید شده است.

مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اضافه کرد: این کتاب حاوی خاطراتی از آزادگان لرستان است که سال‌هایی از عمر پُربرکت‌ خود را در اردوگاه‌ها و سلول‌های انفرادی رژیم بعثی عراق گذرانده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان