ماسک بزنیم؛ شناسۀ جدید شبکۀ ایرانسل برای مقابله با کرونا

ایرانسل با هدف دعوت از مردم برای استفاده از ماسک برای مقابله با گسترش بیماری کرونا، شناسۀ شبکه خود را به طور موقت به «ماسک بزنیم» تغییر داد.

ماسک بزنیم؛ شناسۀ جدید شبکۀ ایرانسل برای مقابله با کرونا

ایرانسل با هدف دعوت از مردم برای استفاده از ماسک برای مقابله با گسترش بیماری کرونا، شناسۀ شبکه خود را به طور موقت به «ماسک بزنیم» تغییر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با هدف فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر برای استفاده از ماسک، در جهت دعوت به مقابله با شیوع بیماری کرونا، ایرانسل به طور موقت، شناسۀ شبکۀ خود را به «Mask bezanim – Irancell» تغییر داده است.

این تغییر در بسیاری از گوشی‌های تلفن همراه، در قسمت بالای صفحه قابل رؤیت است و در برخی از گوشی‌های تلفن همراه نیز، در قسمت تنظیمات شبکه، انتخاب شبکه، مشاهده می‌شود.

ایرانسل امیدوار است از این طریق نیز بتواند به تمامی مشترکان یادآوری کند که با استفاده از ماسک، می‎توان جلوی گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا را گرفت.

پیش از این نیز ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای تسهیل زندگی و آگاه‌سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شدۀ کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائۀ 100 گیگابایت اینترنت رایگان به مشترکان TD-LTE، ارائۀ 20 گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان، دورکاری حداکثری کارکنان و انتقال قریب به اتفاق فرایندهای اداری خود بر بستر دیجیتال، بسترسازی برای ایجاد جلسات مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از نهادها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها و یا دورکاری کارکنان وزارت بهداشت و دیگر سازمان‌ها بر زیرساخت شبکۀ امن ایرانسل، ارائۀ کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، نمایش کنسرت‌های نوروزخانه و رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، کمک به توسعۀ اپلیکیشن‌های مشاور سلامت از جمله اپلیکیشن «پزشکت» و افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من را به نتیجه رسانده بود.

ایرانسل همچنین در همین رابطه، در 28 اسفند 1398، اعلان‌های اطلاع‌رسان تماس‌های شبکه خود را به پیام‌هایی دربارۀ موضوع «در خانه ماندن» تغییر داده و در تاریخ 2 فروردین 1399 نیز، شناسۀ شبکۀ خود را به طور موقت به «KhaneBemanim – Irancell» تغییر داده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان