جلالی: نمی‌توانم نتیجه بازی را هضم کنم

سرمربی گل گهر سیرجان می‌گوید شکست در این بازی را نمی‌تواند هضم کند.

جلالی: نمی‌توانم نتیجه بازی را هضم کنم

به گزارش ایسنا، مجید جلالی بعد از شکست تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و مستحق باخت نبود. حق‌مان بود این بازی را ببریم. به هر حال فوتبال ورزش لحظه‌هاست و یک لحظه غفلت سرنوشت هر تیمی را رقم می‌زند. ما بازی‌های خیلی مهمی در پیش داریم و باید همه تمرکزمان را روی حفظ تیم بگذاریم. نباید بعد از یک بازی خوب که با شکست همراه شده، اتحاد ما به هم خورد و باید کماکان به آینده نگاه داشته باشیم و از بازی‌های بعدی امتیازات بیش‌تری کسب کنیم. به نظرم بازی فوق‌العاده تلخی بود. بعضی وقت‌ها نمی‌توان نتیجه را هضم کرد.

سرمربی گل‌گهر درباره غافلگیری خط دفاعی تیمش و نقش تعویض‌ها در این بازی گفت: ساختار گلی که خوردیم ربطی به تعویض‌های ما نداشت. یک لحظه غافلگیر شدیم. به هر حال از بازیکنانم گلایه‌ای ندارم. آن‌ها با تمام توان خود بازی کردند. همیشه هم این‌طور نمی‌ماند. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم.

او درباره این که آیا گل شهرخودرو آفساید بود یا خیر؟ اظهار کرد: به نظرم گل شهرخودرو آفساید بود. ولی از داوری گله‌ای ندارم. روی هم رفته علمکرد داور خوب بود.

وی درباره موفقیت پیکان مقابل ذوب آهن و دیدار تیمش با این تیم در هفته بیست و چهارم، گفت: اصلی‌ترین بازی‌های ما در فصل جاری با پیکان و شاهین است و باید از این بازی‌ها امتیازات خوبی کسب کنیم. به همین دلیل است که می‌گویم باخت امروز تلخ بود اما نباید اجازه دهیم این تلخی روحیه تیم ما را پایین بیاورد. در هر صورت باید این تیم را سر پا نگه داریم تا به هدف‌مان برسیم. به لطف خدا به هدفمان می‌رسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان