صادقی: به‌جای صحبت درباره مسابقه درباره کرونا حرف می‌زنیم/ باید از قلعه‌نویی معذرت خواهی کنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا از مثبت شدن تست کرونای بعضی از بازیکنان لیگ برتر ابراز نگرانی کرد.

صادقی: به‌جای صحبت درباره مسابقه درباره کرونا حرف می‌زنیم/ باید از قلعه‌نویی معذرت خواهی کنم

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: با توجه به تیمی که داریم و حریف‌مان، نتیجه مساوی برای ما خوب بود. می‌خواستیم خوب دفاع کنیم و موقعیت ندهیم. خوب دفاع کردیم و موقعیت زیادی هم ندادیم. در مجموع به هدف‌مان رسیدیم. از بازیکنانم که با تمام وجود تلاش کردند تشکر می‌کنم.

او درباره مثبت شدن تست کرونا بازیکنان لیگ برتر هم بیان کرد: در دو روز گذشته به جای صحبت درباره بازی با سپاهان، با بازیکنان درباره همین موضوع صحبت می‌کردیم. همه بازیکنان در تیم‌های مختلف استرس دارند و این روی کارشان تاثیر می‌گذارد. امیدوارم که تصمیم خوبی گرفته شود.

صادقی در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره ادامه لیگ با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا چیست؟ گفت: ما در این مورد خیلی صحبت کردیم. زمانی که بازی‌ها شروع نشده بود پیشنهاد کردم اگر بیماری کنترل شد مسابقات شروع شود. با توجه به این که ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون تصمیم به برگزاری لیگ گرفتند تمرینات را شروع کردیم. تا الان شرایط خوب بوده ولی جای نگرانی وجود دارد و همه بازیکنان نگران هستند.

وی درباره درخشش دروازه‌بان تیمش هم گفت: او دو تا موقعیت خیلی خوب را از حریف گرفت. در مجموع خیلی خوب برابر سپاهان دفاع کردیم.

سرمربی سایپا درباره داوری هم بیان کرد: داوری در کل خوب بود اما فکر می‌کنم در صحنه اخراج بازیکن ما داور اشتباه کرد.

او در پایان گفت: باید از امیر قلعه‌نویی معذرت خواهی کنم چون در بعضی از دقایق بازی صدایم بالا رفت و به داور اعتراض کردم. او بزرگ‌تر من است. این اعتراض‌ها طبیعی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان