سرآسیایی: وارد فضایی شدیم که انتهای نامعلومی داشت

سرمربی شهرخودرو به انتقاد از شروع رقابت‌های لیگ برتر با وجود شیوع کرونا پرداخت.

سرآسیایی: وارد فضایی شدیم که انتهای نامعلومی داشت

به گزارش ایسنا، سرآسیایی، سرمربی شهرخودرو بعد از کسب سه امتیاز بازی تیمش با گل‌گهر سیرجان گفت: به مجید جلالی و همه بازیکنان گل‌گهر بابت این فوتبال زیبا تبریک می‌گویم. بالاخره ما هم زحمت کشیدیم و فوتبال خوبی انجام دادیم و شرایط فوتبال به گونه‌ای شد که سه امتیاز را کسب کردیم.

او درباره ادامه برگزاری لیگ با وجود شیوع کرونا در برخی تیم‌ها و برگزار نشدن دو بازی اظهار کرد: از روز اول هم مالک باشگاه و خود ما در رابطه با بازی‌ها گفتیم. مدیریت این شرایط خیلی سخت است. در فضایی قدم می‌گذاشتیم که انتهای نامعلومی داشت و می‌دانستیم نمی‌توان این اتفاقات را کنترل کرد. هر چقدر هم کنترل‌ها شدید باشد، رعایت همه مسائلی بهداشتی قطعا امکان‌پذیر نبود. پیش‌بینی نمی‌کردیم در این سطح به مشکل بخوریم. الان کار فدراسیون و سازمان لیگ سخت است. همه برگزارکنندگان فوتبال در خطر هستند. البته کشورمان وارد شرایط خطرناکی می‌شود و باید این موضوع کنترل شود چون به فوتبال هم تسری پیدا خواهد کرد.

سرمربی شهرخودرو در پایان یادآور شد: آرزو می‌کنم تیم آقای جلالی با این شرایط و پتانسیل روند بهتری از حیث نتیجه‌گیری داشته باشد و تیم برای مردم سیرجان ماندگار باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان