سپاهان باز هم حریف سایپا نشد/ پیروزی نفت مسجد سلیمان برابر ماشین سازی

در دو بازی آخر هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان برابر سایپا متوقف شد و نفت مسجد سلیمان برابر ماشین‌سازی به پیروزی رسید.

سپاهان باز هم حریف سایپا نشد/ پیروزی نفت مسجد سلیمان برابر ماشین سازی

به گزارش ایسنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو بازی دیگر به پایان رسید. در یکی از این بازی‌ها که از ساعت 21 برگزار شد تیم‌های سایپا و سپاهان در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. دیدار این دو تیم در نیم فصل اول هم با همین نتیجه به پایان رسیده بود.

در نیمه اول این دیدار سپاهان کاملا به حریف برتری داشت و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد. اما بی‌دقتی بازیکنان و واکنش‌های دروازه‌بان سایپا باعث شد بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد. بازی در نیمه دوم به همان شکل نیمه اول ادامه پیدا کرد و سایپایی‌ها سعی می‌کردند با استفاده از ضد حملات و پرتاب‌های اوت و کرنر از زیر فشار حریف خارج شوند. حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان سایپا در نیمه دوم هم با واکنش‌هایش روز سختی را برای بازیکنان سپاهان رقم زد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه دستگردی این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. از نکات جالب مسابقه اخراج فرشاد هاشمی، بازیکن سایپا بود. او در دقیقه 80 به زمین مسابقه آمد اما در 8 دقیقه‌ای که در زمین بود دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد. مساله‌ای که باعث اعتراض شدید نیمکت‌نشینان سایپا شد.

سپاهان با این نتیجه 41 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو در رده دوم باقی ماند. هم‌چنین سایپا با 21 امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

در دیگر دیدار هم‌زمان تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ماشین‌سازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برابر هم قرار گرفتند. در نهایت تیم میزبان موفق شد ماشین‌سازی را با یک گل شکست دهد. تک گل بازی را عماد میرجوان در دقیقه 39 برای نفت به ثمر رساند.  

نفت با این پیروزی 32 امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند. ماشین‌سازی هم با 24 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان