دشت سه امتیازی شهرخودرو از دل کویر

شهرخودرو با برتری یک بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان به پیشروی خود در صدر جدول ادامه داد.

دشت سه امتیازی شهرخودرو از دل کویر

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، گل گهر سیرجان و شهرخودرو از ساعت 20:30 در سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود شاگردان سرآسیایی به پایان رسید.

روح الله سیف اللهی در دقیقه 86 تک گل شهرخودرو را به ثمر رساند.

با این نتیجه شهرخودرو 41 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. گل گهر نیز با 19 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

بازی با حملات نصفه و نیمه دو تیم شروع شد اما نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه 15 با شوت از راه دور و ناگهانی سجاد آشوری خلق شد که رحمتی با واکنش خوبی توپ را راهی کرنر کرد. در ادامه در دقیقه 27 شهر خودرو موقعیت خطرناکی را روی دروازه گل گهر خلق کرد که ارسال زیبای جعفری از جناح راست زمین و ضربه سر شیرجه‌ای محمد قاضی را بشاگردی با شیرجه به سمت راست راهی کرنر کرد.

با این حال، موقعیت کلیدی این بازی در دقیقه 44 توسط یونس شاکری برای گل گهر سیرجان خلق شد که ضربه فنی یونش شاکری از پشت محوطه جریمه شهر خودرو، پس از برخورد به نوک انگشتان مهدی رحمتی به دیرک دروازه خورد و با بدشانسی وارد دروازه نشد.

نیمه دوم این بازی با موقعیت خطرناک گل گهر توسط منشا آغاز شد اما نفوذ او از سمت چپ محوطه جریمه شهرخودرو و شوت روی پای او از کنار دروازه رحمتی عبور کرد.

در دقیقه 82، گل گهر سیرجان صاحب موقعیت گل خطرناکی شد که ضربه بازیکن این تیم را سید مهدی رحمتی به خوبی کنترل کرد.

گل: در دقیقه 86، روح الله سیف اللهی برخلاف روند بازی و روی ارسال بلند مدافع شهرخودروف سیف اللهی با بشاگردی تک به تک شد و با ضربه چیپ، دروازه گل گهر را گشود و سه امتیاز بازی را به حساب تیمش واریز کرد.

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا، مهرداد عبدی، احمدرضا زنده‌روح، بهنام برزای، سجاد آشوری، گادوین منشا و یونس شاکری

ترکیب شهرخودرو: سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان