نظر کارشناسان داوری در خصوص اشتباه داور دیدار گل‌گهر و شهرخودرو

کارشناسان داوری معتقدند کمک داور دیدار گل‌گهر سیرجان و شهرخودرو اشتباه پرچم زد اما این وظیفه سیدعلی بود که باید پرچم کمک داور را می‌خواباند.

نظر کارشناسان داوری در خصوص اشتباه داور دیدار گل‌گهر و شهرخودرو

به گزارش ایسنا، یکشنبه شب و در جریان دیدار گل‌گهر سیرجان و شهرخودرو کمک داور این دیدار به اشتباه اوت پرتاب شده از سوی بازیکنان تیم مشهدی را آفساید اعلام کرد و مهدی سیدعلی نیز این آفساید را پذیرفت اما ثانیه‌هایی بعد متوجه اشتباه خود و کمکش شد.

نوید مظفری، داور باسابقه ایرانی در این خصوص به ایسنا گفت: کمک اشتباه کرد اما این وظیفه سیدعلی بود که باید پرچم کمک را می‌خواباند و ادامه بازی را در دستور کار قرار می‌داد. البته این تمرکز نداشتن داور وسط به دلیل فشارهای ناشی از اتفاقات دیدار فولاد و استقلال بود که کمیته داوران از سیدعلی حمایت کرد و تا جایی هم که من خبر دارم، شکایت این کمیته از سرمربی استقلال در کمیته انضباطی است.

حیدر سلیمانی، دیگر پیشکسوت داوری هم در گفت‌گو با ایسنا، درباره این صحنه توضیح داد: طبیعی بود که فشارهای بازی فولاد و استقلال چنین تاثیری روی سیدعلی بگذارد. این داور در آن دیدار هم خوب قضاوت کرد و اشتباه تاثیرگذاری نداشت و فقط شاید می‌توانست به جای اخراج مجیدی، صحنه را مدیریت کند. یک داور نباید بگذارد مسائل حاشیه‌ای ذهنش را درگیر کند. او در صحنه دیشب موظف بود از کمک خود بپرسد که چرا پرچم زده و کمکش را متقاعد کند که اشتباه کرده است. سیدعلی کمی خوش‌شانس بود که شهرخودرو پیروز شد و تصمیم او به ضرر تیم مشهدی نشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان