سرهنگ رازقی خبر داد؛

توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه صدر

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ان وی اگوستا ۸۰۰ cc خبر داد.

توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه صدر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت ان وی اگوستا 800 cc بدون پلاک مشغول تردد در بزرگراه صدر به غرب دیباجی است.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکب آن و خطرات برای سایر شهروندان با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های گشتی منطقه 24 پلیس راهور فاتب از طریق مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب این موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف شد.

سرهنگ رازقی ادامه داد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که از نوع سنگین بوده و با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند طبق قانون برخورد کرده و موتورسیکلت را به پارکینگ منتقل می‌کند.

وی در پایان اشاره کرد: رفع توقیف این گونه موتورسیکلت‌ها بنا به دستور مقام محترم قضایی بوده و پلیس با هرگونه ناهنجاری و سلب آسایش مردم برخورد خواهد کرد.

وی از همشهریان عزیز تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس 110 تماس حاصل کنند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان