انهدام باند حرفه‌ای سارقان قطعات خودرو

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای قطعات خودرو با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان ورامین خبر داد.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان قطعات خودرو

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات خودرو در روستا‌های سطح شهرستان ورامین بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 شهید قدوسی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی اعضای باند سرقت قطعات خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر 3 متهم را دستگیر کردند.

سردار عزیزی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در تحقیقات به عمل آمده به 30 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو، مشاعات منزل و باغات و موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار تامین مناسب از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آن‌ها خواست، تا حد ممکن وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان