افتتاح خانه وحشت ماشین رو در ژاپن؛ پول بدهید تا بترسید

برای نخستین بار یک خانه وحشت ماشین رو در ژاپن افتتاح شد. در این خانه وحشت که درون یک گاراژ عظیم در منطقه Minato-ku توکیو واقع شده از مهمان ها خواسته می شود به داستان یک روح از طریق رادیو ماشین خود گوش دهند و در جایی پارک کنند تا ارواح و آدم خوارها به سراغشان بیایند

افتتاح خانه وحشت ماشین رو در ژاپن؛ پول بدهید تا بترسید

برای نخستین بار یک خانه وحشت ماشین رو در ژاپن افتتاح شد. در این خانه وحشت که درون یک گاراژ عظیم در منطقه Minato-ku توکیو واقع شده از مهمان ها خواسته می شود به داستان یک روح از طریق رادیو ماشین خود گوش دهند و در جایی پارک کنند تا ارواح و آدم خوارها به سراغشان بیایند. اندکی بعد از شروع پخش داستان از رادیو انواع روح و زامبی خود را روی خودروی مهمان ها می اندازند تا ترس و دلهره شان را به بالاترین حد ممکن ببرند.

این ایده حاصل خلاقیت شرکتی به نام Kowagarasetai (به معنای جوخه ترس) است که در زمینه تولید آثار ترسناک فعالیت دارد.

همانطور که اشاره کردیم در طول این نمایش ماشین ها باید در جای خود ثابت شوند و امکان فرار از این ترس و وحشت را نخواهند داشت.

تهیه کننده Kowagarasetai در مصاحبه ای که اخیرا با خبرگزاری فرانسه در این باره انجام داده گفت:

در این خانه وحشت ماشین رو مهمان ها درون یک ماشین محبوس می شوند تا نتوانند تا زمان پایان یافتن نمایش فرار کنند. با این کار برنامه حتی ترسناک تر هم می شود. گروه های نهایتا 4 نفره از علاقمندان میتوانند سوار بر یک خودرو به داخل خانه وحشت رانندگی کنند و بعد از آنکه در نقطه ای پارک کردند مرده های متحرک به ماشین آنها حمله می کنند و برای 20 دقیقه آنها را می ترسانند. وبسایت متعلق به این شرکت خاطرنشان کرده که بعد از هر برنامه ماشین مهمان ها عفونت زدایی می شود و ارواح و زامبی ها به داخل ماشین نمی روند.

جالب است بدانید بلیط های مرحله نخست اجرای خانه وحشت ماشین رو در ژاپن سریع به فروش رفت و تمام شد. حالا پیش بینی شده که برگزار کنندگان این رویداد مشغول برنامه ریزی برای تمدید اجرای خود باشند. بلیط هر ماشین برای ورود به خانه وحشت ماشین رو ژاپن برابر با 60 پوند قیمت گذاری شده است و اگر راننده ماشین تمایل داشته باشد با پرداخت 8 پوند دیگر ارواح و زامبی ها روی ماشین خون هم می پاشند. علاوه بر این امکانی برای علاقمندان این تجربه فراهم شده تا اگر خودروی شخصی ندارند ماشین کرایه کنند و به داخل خانه وحشت وارد شوند.

در برهه کنونی که سایه سنگین کرونا روی نواحی مختلف دنیا از جمله مراکز تفریحی سایه افکنده بازار سرگرمی های ماشین رو (نظیر سینما، کنسرت و رستوران) بسیار داغ شده چراکه راهی ایمن و بی خطر برای سرگرم شدن خانواده ها بدون ابتلایشان به کووید 19 است.

خانه وحشت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان