اطلاعات ۳۳هزار ساختمان ناایمن منتشر می‌شود

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ بهاره آروین پیش از شروع دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در دی ماه سال گذشته شورای شهرمصوبه ای تحت عنوان الزام شهرداری به راه اندازی سامانه پایش برخط شهرداری به تصویب رساند و شهرداری ملزم بود طی 4 ماه سامانه را راه اندازی و اطلاعات را در دسترس شهروندان قرار دهد.

او ادامه داد: اما بعد از حادثه آتش سوزی کلینیک سینا با پیگیری مطلع شدیم این مصوبه اجرایی شده و نسخه اولیه این سامانه برای کمیسیون های مختلف شورای شهر ارایه شده است.

آروین با بیان اینکه در راستای شفافیت شهر هوشمند تلاش می کنیم تا پایان تابستان اطلاعات عمومی ساختمان های با کاربری عمومی را بر روی سامانه شفافیت در غالب نقشه با شهروندان به اشتراک بگذاریم افزود: با این اقدام شهروندان از مشخصات و ایمنی ساختمان ها مطلع می شوند و با یک کلیک می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

او در پاسخ به این سوال که اطلاعات چه تعداد ساختمان در دسترس خواهد بود گفت: همه اطلاعاتی که سازمان آتش نشانی درباره ساختمان های با کاربری عمومی دارد که شامل 33 هزار ساختمان است به ویژه ساختمان های اولویت دار از جمله مدارس، بیمارستان ها، دانشگاه ها با اولویت در اشتراک گذاشته شود و این اطلاعات در یک طبقه بندی در دسترس عموم قردر خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان