بررسی ملاحظات انتظامی و ترافیکی برای برگزاری جمعه‌بازارها

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از برگزاری چندین  روزبازار به مناسبت دهه کرامت در سطح تهران  خبر داد.

بررسی ملاحظات انتظامی و ترافیکی برای برگزاری جمعه‌بازارها

به گزارش ایسنا، سید علی مفاخریان در کمیته برنامه‌ریزی جمعه بازار دهه کرامت با بیان اینکه حمایت از مشاغل خانگی برای کمک به اقتصاد زنان سرپرست خانوار در دستور کار شرکت ساماندهی و اداره کل بانوان شهرداری قرار دارد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی در شرایط بد اقتصادی که شیوع کرونا به آن دامن زده است اهمیتی دوچندان پیدا می کند در این خصوص هم نمایشگاه‌هایی در بوستانهای مختلف شهر برگزار می‌شود. ما در صدد هستیم از ظرفیت خیابان‌های اصلی وبرخی راستهها، در ساعاتی از شبانه روز به ارائه خدمات برای کسب و کارهای کوچک و بساط گسترانی اختصاص دهیم.


وی افزود: بر این اساس در ایام دهه کرامت در ماه مرداد فضاهایی را در مکان‌های پیشنهادی در 22 منطقه شهر، در روزهای جمعه برای راه اندازی جمعه بازار اختصاص دهیم.


به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر این‌که غرفه‌ها در بازارها به افرادی با ساز و کار مشخصی به افراد واجد شرایط واگذار می شود، گفت: ایجاد این ظرفیت با بررسی دقیق ملاحظات ترافیکی، امنیتی، انتظامی ،تامین پارکینگ، دسترسی حمل و نقل عمومی به صورت جایگزین برای خطوط بی آرتی در گیر ممکن خواهد بود که در جلسه با مسئولان ذی‌ربط طرح و پیگیری می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان