معرفی بهترین کرم پودرها

یکی از اعضای مهم‌ این لوازم کرم پودر است که با استفاده از آن می‌توان پوستی صاف و یک دست را به وجود آورد که برای زیبایی بسیار حائز اهمیت است.

معرفی بهترین کرم پودرها

بانوان برای آرایش پوست صورت خود، از لوازم آرایشی مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از اعضای مهم‌ این لوازم کرم پودر است که با استفاده از آن می‌توان پوستی صاف و یک دست را به وجود آورد که برای زیبایی بسیار حائز اهمیت است. اما باید گفت با توجه به افزایش نیاز خانم ها به این محصول حال شاهد افزایش روز به روز برند‌های مختلف کرم پودر در بازار هستیم که انتخاب را سخت می کند. اما برای انتخاب بهترین کرم پودر باید به چه نکاتی توجه کرد؟ علاوه بر آن برای خرید کرم پودر استفاده از چه برند و مارکی توصیه می‌شود؟ چه چیزی تعیین کننده قیمت کرم پودر است؟ برای انتخاب کرم پودر خوب و راهنمای خرید بهترین کرم پودر های با قیمت مناسب در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین کرم پودر محصولی است که مناسب پوست شما باشد.

قبل از آن که به دنبال بهترین کرم پودر موجود در بازار باشید باید به موارد مختلف دیگری توجه کنید. از جمله مهمترین این موارد تشخیص نوع پوست است. اگر بهترین و با کیفیتترین محصول موجود در بازار را هم خریداری کنید اما با نوع پوستتان سازگاری نداشته باشد قطع به یقین شما به خواسته و هدفتان نمی‌رسید. به طور کلی انواع پوست به 4 نوع تقسیم می شود که قبل از خرید کرم پودر خوب باید به آن‌ها توجه کرد.

  • پوست نرمال
  • پوست چرب
  • پوست خشک
  • پوست مختلط

هنگامی که نوع پوست خود را تشخیص دهید به راحتی می‌توانید محصولی متناسب با آن پیدا کنید. برای تشخیص نوع پوست مطلوب است که موارد زیرا را مطالعه کنید.

  • افرادی که پوست خشکی دارند، پوست صورت آن‌ها مات و سفت است و باید به طور مداوم آن را مرطوب کنند.
  • افرادی که پوست چرب دارند در هنگامی که روی پوست خود دست می‌کشند دستشان چرب می‌شود و همواره صورت آن‌ها برق می‌زند این افراد برای خرید بهترین کرم پودر باید از محصول فاقد چربی استفاده کنند. و اینکه حتما از ماسک صورت برای کنترل جربی صورت خود استفاده کنند.
  • گونه‌های خشک و پوست ریزی مداوم صورت و چرب بودن خط T صورت یعنی پیشانی، روی بینی و طرفین و چانه نشان از وجود پوست مختلط دارد. این افراد قبل از استفاده از کرم پودر باید ابتدا از پرایمر استفاده کنند تا نتیجه نهایی آرایش پوست آنها ثابت و هماهنگ تر شود.

رنگ پوست شما در انتخاب کرم پودر مهم است.

یکی دیگر از مواردی که باید قبل از خرید کرم پودر خوب به آن توجه کرد تشخیص رنگ پوست فرد است. این عامل می‌تواند در انتخاب کرم پودر بسیار تاثیر گذار باشد. تمامی شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تولید کرم پودر فعالیت می‌کنند محصولات خود را در سه نوع عاجی، زرد و صورتی روانه بازار کرده اند که کیفیت آن‌ها در قیمت کرم پودر تاثیر می‌گذارد. اکثر بانوانی که در آسیا زندگی می‌کنند زرد پوست هستند و به همین دلیل بهترین کرم پودر برای این افراد کرم پودر بژ است. حال برای آن که بتوانید رنگ پوست خود را تشخیص دهید بهتر است که از نور سفید استفاده کنید.

معرفی بهترین کرم پودرهای موجود در بازار

در بازار انواع و اقسام کرم پودرها موجود است که هر کدام از آن‌ها می‌تواند برای سلیقه و ظاهر هر شخص مناسب باشد. حال ما در ادامه در نظر داریم تا برخی از کرم‌ پودر‌های مناسب و با کیفیتی که قیمت پایینی دارند را معرفی کنیم. قیمت کرم پودر به عوامل مختلفی بستگی دارد اما می‌توان با صرف هزینه معمولی محصول با کیفیت و مرغوبی را خریداری کرد.

آیا با کرم پودرهای LOREAL آشنا هستید؟

یکی از قدیمی‌ترین برند‌هایی که در تهیه و تولید لوازم آرایشی فعالیت دارد، برند لورال است. این برند فرانسوی به دلیل ارائه محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. می‌توان کرم پودر‌های این برند را جز بهترین کرم پودر های تولید شده دانست چرا که این محصول ماندگاری بالا، پوشش دهی مناسب، بافتی سبک و نرم و... را دارد که آن را از محصولات مشابه خود متمایز کرده است.

برند نارس کرم پودر خوب برای پوست های خشک

افرادی که پوست خشک دارند برای خرید کرم پودر می توانند از برند نارس استفاده کنند که یکی از بهترین برند‌ها در زمینه تولید لوازم آرایشی است. از این رو این محصول برای فصول سرد سال که پوست‌ها حساس و خشک می‌شوند بسیار مناسب است. علاوه بر آن قیمت کرم پودر برند نارس نسبت به محصولات مشابه‌اش بسیار مقرون به صرفه‌ است.

کرم پودرهای مک محصول کشور کانادا

محصولات مک در کشور کانادا تولید می‌شود که محصولات این برند نیز، از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. یکی از مواردی که بانوان در هنگام خرید لوازم آرایشی به آن توجه می‌کنند، طراحی و بسته بندی محصول است. به همین جهت اگر زیبایی میز لوازم آرایش برایتان مهم است، بهترین کرم پودر انتخابی برای شما کرم پودر مک خواهد بود.

پوشانندگی بالا را با کرم پودرهای لانکوم تجربه خواهید کرد

اگر به دنبال استفاده از کرم پودری هستید که پوشانندگی بالایی داشته و علاوه بر آن وزن و سنگینی روی پوست نداشته باشد، بهترین کرم پودر برای شما کرم پودر لانکوم است. از دیگر ویژگی‌های این برند می‌توان به مناسب بودنش برای انواع مختلف پوست اشاره کرد.

نوآوری و خلاقیت در تولید کرم پودر دبورا

برند دبورا حدود پنج سال پیش کار خود را در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی آغاز کرد. دبورا برندی فعال در کشور ایتالیا است که به دلیل نوآوری و خلاقیت در محصولات خود به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. افرادی که پوست ترکیبی و مختلط دارند برای خرید کرم پودر خوب می‌توانند این برند را یکی از گزینه‌های اصلی خود قرار دهند.

کرم پودرهای کلینیک، برند همیشه محبوب آمریکایی

برند کلینیک در کشور آمریکا فعالیت می‌کند و جزو معروف ترین برند‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. این برند محصولات خود را مختص به بانوان تولید نکرده و به ظاهر آرایش آقایان نیز بها داده است. برند کلینیک را می‌توان پرچم دار لوازم آرایشی در جهان دانست چرا که در بین تمامی برند‌های لوازم آرایشی رتبه‌ی اول را دارد.

کرم پودر دیور با قدرت مرطوب کنندگی بالا

بیشتر فعالیت برند دیور تولید عطر و ادکلن است اما این برند توانسته با گذشت زمان فعالیت مناسبی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز داشته باشد. از ویژگی‌های بارز کرم پودر‌های دیور می‌توان به رطوبت رسانی مناسب آن به پوست اشاره کرد که اجازه تنفس برای پوست را فراهم می‌کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان