مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: چه تضمینی هست که بازیکنان ما در بوشهر به کرونا مبتلا نشوند؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از سفر تیم فوتبال این باشگاه به بوشهر برای دیدار با شاهین ابراز نگرانی کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: چه تضمینی هست که بازیکنان ما در بوشهر به کرونا مبتلا نشوند؟

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه ذوب آهن، جواد محمدی، مدیرعامل این باشگاه در خصوص بازی ذوب آهن با شاهین بوشهر اظهار کرد: چه تفاوتی میان مسابقات داخلی استان و لیگ برتر وجود دارد؟ کلیه مسابقات فوتبال در رده‌های سنی مختلف در استان بوشهر به حالت تعلیق در آمده است. با توجه به پیشرفت بیماری کرونا در این استان و قرار گرفتن این منطقه در شرایط قرمز بنا بر تصمیم هیات فوتبال استان کلیه مسابقات در این استان لغو شده است. حتی طبق اخبار رسیده تمرینات تیم ها نیز توصیه شده که لغو شود و حتی اعلام شده از برگزاری مسابقات دوستانه در این ایام ممانعت به عمل آید.

او ادامه داد: سوال من این است که چه تفاوتی میان مسابقات داخلی استان و مسابقات لیگ برتر وجود دارد؟ مسابقات داخلی استان تعطیل شده ولی مسابقات لیگ برتر در این استان انجام می‌شود. چه تضمینی وجود دارد که بازیکنان ما در بوشهر گرفتار این ویروس نشوند؟ از ابتدای شروع تمرینات کلیه تمهیدات لازم را در اصفهان رعایت کرده ایم. در سفر به شهر پرخطر مشهد باز هم کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم و تاکنون به جز یک مورد جواب تست کلیه بازیکنان ما منفی بوده است اما چه تضمینی وجود دارد که در سفر به بوشهر بازیکنان ما هم به مانند تیم های استقلال و فولاد درگیر این ویروس نشوند؟

محمدی اضافه کرد: جواب تست یکی از بازیکنان شاهین مثبت شده است. آیا مسئولان تضمین می کنند که سایر بازیکنان این تیم ناقل نباشند؟ قبلاً هم به سازمان لیگ نامه زدیم و درخواست کردیم این مسابقات را به صورت همزمان و در شهرهای کم‌خطرتر برگزار کنند. مجدداً نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم و درخواست خود را اعلام می‌کنیم. در این شرایط سلامت بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی و برگزاری مسابقات از همه چیز واجب‌تر است. خانواده این افراد نگران هستند که با چه تضمینی به بوشهر بروند و در سلامت کامل برگردند؟ امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موارد فوق را بررسی و تصمیمات لازم را به نحوی که به هیچ‌کس آسیبی وارد نشود اتخاذ کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان