نگاهی به کتاب‌های پرفروش داستانی و غیرداستانی

کتاب خاطرات «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از جمله آثاری است که در فهرست هفتگی کتاب‌های پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز و آمازون به چشم می‌خورد.

نگاهی به کتاب‌های پرفروش داستانی و غیرداستانی

به گزارش ایسنا،در جدیدترین فهرست هفتگی کتاب‌های غیرداستانی پرفروش نیویورک‌تایمز، نام کتاب «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نوشته «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در جایگاه نخست دیده می‌شود.

در رتبه دوم این فهرست «آسیب‌پذیری سفید:چرا صحبت کردن برای سفیدپوست‌ها درباره نژاد دشوار است» نوشته «رابین داینجلو» قرار دارد.

رتبه سوم فهرست پرفروش‌های غیرداستانی نشریه نیویورک‌تایمز به کتاب «چطور یک ضدنژادپرست باشیم» نوشته «ایبرام اکس کندی» که به عنوان زمینه‌ای برای ساخت جامعه‌ای برابرتر و کمک برای مقابله با نژادپرستی و شناسایی آن معرفی شده است، اختصاص یافته است.

«مهر خورده از همان ابتدا» دیگر اثر «ایبرام ایکس کندی» و «پس می‌خواهی درباره نژاد صحبت کنی» اثر «ایجموئو اولو» در رتبه چهارم و پنجم این فهرست قرار گرفته‌اند.

در بخش کتاب‌های داستانی پرفروش این نشریه نیز «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اوئنز» همچنان در رتبه نخست قرار دارد.

«نیمه ناپدیدشونده» اثر «بریت بنت» و «28 تابستان» نوشته «الین هیلدربرند» به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این فهرست به چشم می‌خورند.

اما رتبه نخست کتاب‌های غیرداستانی آمازون به کتاب جنجالی خاطرات «مری ترامپ» برادرزاده «دونالد ترامپ» با عنوان «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» اختصاص یافته است.

کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» که زیر عنوان اصلی آن نوشته‌شده : «چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخت» هنوز منتشر نشده است و طبق اعلام پیشین باید 28 جولای (هشتم مرداد) منتشر شود.

«آسیب‌پذیری سفید : چرا صحبت کردن برای سفیدپوست‌ها درباره نژاد دشوار است» نوشته «رابین داینجلو» و  «چطور یک ضدنژادپرست باشیم» نوشته «ایبرام اکس کندی» نیز در رتبه‌های دوم و سوم فهرست پرفروش‌های غیر داستانی آمازون قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان