ماهان شبکه ایرانیان

نسخه بالا رده شیائومی می ۶، همچون می میکس بدنه ای سرامیکی خواهد داشت

چندی پیش مشخص شد که گوشی هوشمند شیائومی‌ می‌ ۶ در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد و نسخه گران‌قیمت آن دارای بدنه سرامیکی و ۶ گیگابایت رم است.

نسخه بالا رده شیائومی می 6، همچون می میکس بدنه ای سرامیکی خواهد داشت

می 6 در نسخه‌هایی با صفحه تخت و پردازنده مدیاتک هلیو X30، دیگری با صفحه تخت و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 و بهترین نسخه آن با صفحه نمایش منحنی و پردازنده اسنپدراگون 835 عرضه می‌شود.

شایعات جدید در مورد شیائومی‌ می 6 جزییات آن را بیشتر به نمایش گذاشته است و ظاهرا باکیفیت‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین نسخه می 6 شبیه به شیائومی می میکس دارای بدنه سرامیکی و مجهز به رم 6 گیگابایتی است. علاوه بر این، دو نسخه صفحه تخت دیگر این گوشی نیز از رم 4 گیگابایتی بهره می‌برند.

در هر سه نسخه، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX362 وجود دارد. سیستم عامل آن اندروید 7.0 نوقا و همچنین دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپری است. شیائومی‌ می‌ 6 دارای دو مدل با حافظه های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی خواهد بود؛ اما احتمالا هیچکدام از این دو مدل به عنوان نسخه پایه به فروش نخواهند رسید.

ارزان‌‍‌قیمت‌ترین نسخه این گوشی در چین با قیمت 1999 یوان (حدود 290 دلار) و مدل میانی آن با قیمت 2499 یوان (367 دلار) به فروش می‌رسد. مدل گران‌قیمت آن با صفحه نمایش منحنی و بدنه سرامیکی حداقل 2999 یوان (435 دلار) قیمت خواهد داشت.

آنطور که از گفته‌ها و شایعات برمی‌آید، چیپست اسنپدراگون 835 ابتدا روی گلکسی S8 سامسونگ قرار خواهد گرفت. بنابراین مشخص نیست شیائومی‌ می 6 با این چیپست دقیقا چه زمانی معرفی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان