ماهان شبکه ایرانیان

با این غذاها سیاهی زیر چشم را از بین ببرید

کم خوابی، آلرژی، ژنتیک و&#۸۲۳۰; دلیل سیاهی دور چشم شما هر چه که باشد می توانید با این داروهایی که در خانه یافت می شوند آن ها را از بین برده و به راحتی درمان کنید.

با این غذاها سیاهی زیر چشم را از بین ببرید

کم خوابی، آلرژی، ژنتیک و… دلیل سیاهی دور چشم شما هر چه که باشد می توانید با این داروهایی که در خانه یافت می شوند آن ها را از بین برده و به راحتی درمان کنید.

سیاهی دور چشم

تکه های خیار
میوه خیار سرشار از محتویات آبکی است که پوست زیر چشم را مرطوب می کند. همچنین دارای ویتامین K می باشد که التهابات و تغییر رنگ را کاهش می دهد. برای استفاده، خیار را به تکه های بسیار نازکی قاچ کنید و قبل از استفاده در یخچال خنک کنید.

سیاهی دور چشم

تکه های سیب زمینی
اگر در خانه خیار یافت نکردید می توانید به جای آن از سیب زمینی استفاده کنید. سیب زمینی یک مزیتی به خیار دارد و آن هم این است که به مدت طولانی تری خنک می مانند و این به از بین بردن پف زیر چشم کمک زیادی می کند.

سیاهی دور چشم

جعفری
جعفری سرشار از ویتامین C و K است که در روشن کردن پوست زیر چشم و از بین پف زیر چشم بسیار مفید می باشد. برای اینکه از این فواید سبزی جعفری بهره مند شوید مقداری از آن را با آب گرم خرد کرده و چندین بار در هفته به زیر چشم بمالید. پس از مدتی به وضوح تفاوت را در رنگ زیر چشم احساس خواهید کرد.

سیاهی دور چشم

تکه های آووکادو یا ماسک آووکادو
گاهی اوقات سیاهی زیر چشم به علت خشکی پوست ایجاد می شود. برای اینکه قسمت های ظریف پوست را مرطوب نگه داریم می توانیم در زیر چشم ها از تکه های آووکادو استفاده کنیم. و یا با یک قاشق سوپ خوری روغن بادام مخلوط کرده و به عنوان ماسک برای پوست صورت استفاده کنیم.

سیاهی دور چشم

ماسک زردچوبه
کورکومین موجود در زردچوبه یک ضد التهاب بسیار قوی است که پف زیر چشم را کم می کند و سیاهی ها را از بین می برد. مقداری زردچوبه را با آب آناناس ترکیب کرده و مستقیما روی لکه های سیاه روی پوست بمالید. مراقب باشید که روی جوش ها نمالید. و پس از 10 دقیقه صورت را بشوئید.

سیاهی دور چشم

کیسه های چای
کیسه های چای رگ های خونی را منقبض کرده و هنگام استفاده روی پوست تیرگی ها را از بین می برد. پس از اینکه یک فنجان چای نوش جان کردید کیسه چای را کنار گذاشته و به مدت 20 دقیقه در داخل یخچال قرار دهید. سپس روی چشم ها بگذارید.

سیاهی دور چشم

شیر
شیر دارای اسیدلاکتیک و مواد روشن کننده، سفت کننده و نرم کننده، آمینو اسید و آنتی اکسیدان ها می باشد. جهت استفاده پارچه های کتانی را به شیر آغشته کرده و زیر چشم ها قرار دهید و پس از 10 دقیقه بردارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان