رضاییان: پرونده پارس جنوبی و استقلال را به CAS نمی فرستیم

مدیرعامل پارس جنوبی از در جریان بودن پرونده دیدار این تیم برابر استقلال در کمیته انضباطی خبر داد.

رضاییان: پرونده پارس جنوبی و استقلال را به CAS نمی فرستیم

به گزارش ایسنا، با گذشت نزدیک به دو هفته از دیداری که قرار بود در جم برگزار شود ولی استقلال به دلیل اعلام مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن تیمش در آن حضور نیافته، همچنان حرف و حدیث در خصوص این بازی زیاد است. اکنون مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی مدعی  شد که تمام تشریفات بازی طبق اعلام فدراسیون برگزار شده و آنها ادله خود را به کمیته انضباطی اعلام کرده‌ و در انتظار رای نهایی در این خصوص هستند.

بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی در گفت و گو با برنامه ورزش ایران از رادیو ایران، در ابتدا درباره بازی برگزار نشده تیمش برابر استقلال گفت: این موضوع داخلی است و آن را به دادگاه حکمیت ورزش نمی فرستیم. ما پیگیر این پرونده هستیم و مکاتباتی هم انجام دادیم. قطعا فدراسیون، کمیته انضباطی و ... این قضیه را حل خواهند کرد.  هر دو طرف دلایل خود را به کمیته انضباطی ارجاع دادند و در انتظار پاسخ آن هستیم.

مدیرعامل پارس جنوبی در خصوص اینکه آیا ادله استقلال برای آنها پذیرفتنی خواهد بود یا خیر گفت: ما لیست بازیکنان استقلال را با لیست  افراد مبتلا به کرونا مطابقت داده ایم. مشخص است که این تیم به حدنصاب لازم برای لغو بازی نرسیده بود و باید در بازی شرکت می کردند. وقتی تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و ... می خواهند به جم سفر کنند، تمهیدات خاصی انجام می شود.

وی افزود: حتی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که امکان دارد بازی با یک روز تاخیر انجام شود که یگان ویژه در شهر ماند اما متاسفانه استقلالی ها نیامدند. ما سردرگم بودیم و هم ناظر و داوران آمدند ولی تیم حریف نیامد و ادله ما به نظرمان مستند است و منتظر تصمیم کمیته انضباطی هستیم.

رضاییان در پاسخ به اینکه آیا حضور آنها در زمین تنها برای گزارش ناظر بوده و مشخص بوده که استقلال در زمین حاضر نخواهد شد، گفت: استقلال باید در بازی شرکت می کرد و طبق اعلام فدراسیون گفتند همان روز ساعت 9 صبح اعزام خواهند شد. روز قبل هم که دو بار قرار بود از فرودگاه اعزام شوند که نیامدند. مدیرعامل محترم این تیم گفت که فردا خواهند آمد که باز هم این اتفاق رخ نداد. ما طبق قواعد بازی در زمین حاضر شدیم و شواهد را به کمیته انضباطی می دهند و آنها نظر خودشان را اعلام می کنند.

مدیرعامل پارس درباره شرایط تیم برای بقا گفت: انتهای جدول رقابت خیلی سخت است. بچه ها تلاش می کنند ولی در برهه ای از لیگ تمرکز خود را از دست داده بودند. امیدوارم نمایشی که بچه ها برابر سپاهان به اجرا گذاشتند در ادامه هم داشته باشند و ما به سقوط فکر نکردیم و امیدوارم در لیگ بمانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان