اعلام مشخصات رانا پلاس +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، رانا پلاس به پیشرانه 1٫6 لیتری 16 سوپاپ TU5 مجهز است. این پیشرانه 105 اسب بخار را با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده 5 سرعته دستی قدرت را به چرخ های جلوی این سدان کلاس B می رساند. پیشرانه رانا پلاس دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و تا حدی گازهای مضرر کمتری نسبت به نمونه یورو 4 دارد.

رانا پلاس

ایران خودرو رانا پلاس به دو کیسه هوا مجهز است و ترمزهای دیسکی را در بخش جلو دارد. همچنان شاهد هستیم که شرکت سازنده برنامه ای برای بازگرداندن ترمزهای عقب دیسکی به خانواده رانا و پژو 206 صندوقدار ندارد و در نمونه جدید رانا هم از ترمز کاسه ای در محور عقب استفاده نموده است. در رانا پلاس ترمزهای ABS، EBD و BA وجود دارد و فرمان پذیری از طریق سیستم هیدرولیک سابق انجام می شود.

رانا پلاس

نسخه فیس لیفت رانا در بخش گرافیک چراغ های جلو و عقب، جلو پنجره، رنگ دستگیره ها و زه جانبی، نوع صندلی ها، آینه های جانبی، تریم داخلی، غربلیک فرمان و جلو آمپر با نمونه قبلی متفاوت است. در حال حاضر مجموعه صندلی های پژو 207i بر روی رانا پلاس نصب می شود و این خودرو غربیلک فرمان مشابه به 207i را دارد. کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، طرح فیبر کربن کنسول میانی و داشبورد، سیستم پخش USB و بلوتوث بدون CD، شیشه های جلوی و عقب برقی، آینه های جانبی برقی و… از جمله امکانات رانا پلاس است.

رانا پلاس

رانا پلاس

رانا پلاس

در حال حاضر تولید این خودرو در کارخانه ایران خودرو در دست انجام است و برنامه های فروش نشان می دهد که از هفته های آتی، رانا پلاس وارد بازار شده و به دست ثبت نام کنندگان می رسد. لازم به ذکر است که هنوز گروه صنعتی ایران خودرو قیمت مشخص و مصوبی را برای نمونه جدید رانا اعلام نکرده است.

رانا پلاس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان