پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده/ طلا کانال ۱میلیون تومانی را فتح کرد

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: با توجه به حرکت بازار‌های موازی از جمله اونس ‌و دلار در مدار صعودی، شاهد افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی هستیم که این روند دور از انتظار فعالان بازار بود.

او اضافه کرد: روز گذشته قیمت طلا با بیش از 30هزار تومان رشد قیمت وارد کانال یک میلیون تومان شد و سکه نیز حدود 350هزار تومان گران شد و به 10میلیون و 800هزار تومان رسید.

رفت و برگشت طلا در بازار امروز

به گفته کشتی‌آرای، در جریان معاملات صبح امروز قیمت طلا دوباره به کانال 900هزار تومان بازگشت و با 16هزار تومان کاهش در مقایسه با روز گذشته به گرمی 984هزار تومان هم رسید اما مجددا گران شد و به کانال جدید خود یعنی یک میلیون تومان بازگشت.

این فعال بازار طلا در پاسخ به این سوال که آیا طرح ساماندهی بازار ارز که امروز در دستور کار قرار گرفته بر قیمت طلا و سکه موثر خواهد بود؟ تاکید کرد: پیش‌ بینی قیمت طلا حتی برای یک ساعت هم غیرممکن شده اما اگر با این طرح نرخ دلار ارزان شود، بهای طلا و سکه نیز کاهش خواهد یافت.

قیمت طلا و سکه امروز چند؟

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با اعلام قیمت‌های امروز بیان کرد: در بازار آزاد تهران قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 10میلیون و 800هزار تومان و طرح قدیم به 10میلیون تومان رسید؛ همچنین نیم سکه با قیمت پنج میلیون و 400، ربع سکه سه میلیون و 150 و سکه یک گرمی یک میلیون و 690هزار تومان در بازار امروز معامله می‌شود.

او ادامه داد: قیمت طلای 18عیار نیز در بازار امروز با بیش از 30هزار تومان افزایش نسبت به معاملات این ساعت در روز گذشته، به گرمی یک میلیون و‌ هفت هزار تومان رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان