توئیت تبریک بحث برانگیز نماینده تهران خطاب به زهرا شیخی

زایمان زهرا شیخی، نماینده اصفهان خبرساز شد!

سمیه رفیعی: اینکه یک خانم پزشک فوق تخصص، فرزند شهید و نماینده مردم شریف اصفهان صاحب فرزند سوم شده است. حتما جای تبریک ویژه به پدر معنوی همه فرزندان شهدا و مردم شهیدپرور اصفهان دارد.

زایمان زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس یازدهم و تولد فرزند او امروز در شبکه های اجتماعی خبرساز شد. 

 

به گزارش فرارو، زهرا شیخی روز گذشته با انتشار توئیتی از تولد فرزندش خبر داد. او نوشت: "خداوند را شاکرم که در اوج مسئولیت و توفیق خدمت مضاعف به مردم سرزمینم، برای سومین بار لذت مادری را به من چشاند. با تولد این مولود مبارک با انگیزه ای بیش از پیش در مجلس شورای اسلامی، به حمایت از بانوان محروم از نعمت مادری و کمک به تمامی مادران پردغدغه ی سرزمینم، تلاش خواهم نمود." 

بسیاری در واکنش به توئیت نماینده اصفهان به او تبریک گفتند اما سمیه رفیعی نماینده تهران در توئیتی جداگانه تولد فرزند نماینده اصفهان را به رهبر معظم انقلاب، مردم اصفهان و مردم ایران تبریک گفت. 

این توئیت جنجال ساز شد و کاربران زیادی از آن انتقاد کردند. از جمله عزت الله ضرغامی  رییس پیشین سازمان صداوسیما که در این باره نوشت: "زایمان یک نماینده وظیفه شناس، نیاز به تبریک به مقام معظم رهبری و همه ملت شریف ایران ندارد!"

تولد فرزند نماینده اصفهان خبرساز شد

ضرغامی که عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست در ادامه نوشت: «در مورد موانع ازدواج و فرزندآوری، حرف‌هایی دارم که در صورت نیاز، در اختیار مجلس انقلابی قرار خواهم داد. کشور به سرعت به سمت پیری می‌رود و هنوز هیچ اقدام عملی، برای مقابله با آن انجام نشده است.»

انتقادات از پیام تبریک نماینده تهران به نماینده اصفهام باعث شد که سمیه رفیعی واکنش نشان دهد. او در  توئیت دیگری درباره پیام تبریکش توضیح داد: "رهبر عزیز انقلاب در یک دوره هشت ساله 42 بار از لزوم تغییر فضای فرهنگی، حقوقی و اجتماعی برای افزایش جمعیت سخن گفته اند. اینکه یک خانم پزشک فوق تخصص، فرزند شهید و نماینده مردم شریف اصفهان صاحب فرزند سوم شده است. حتما جای تبریک ویژه به پدر معنوی همه فرزندان شهدا و مردم شهیدپرور اصفهان دارد."

پروانه سلحشوری نماینده پیشین تهران هم به زهرا شیخی تبریک گفت او ضمن کنایه به پیام سمیه رفیعی در ادامه توئیت خود از شیخی خواست صدای مادران سه جوانی باشد که به خاطر حوادث آبان ماه حکم اعدامشان صادر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان