شب‌ها چه ‌بخورید که چاق نشوید؟

لبنیات منبع عالی پروتئین است که بدون تحریک معده برای بدن شما مفید است و همچنین کلسیم موجود در ان‌ها برای استخوان‌های شما مفید می‌باشد و به راحتی گرسنگی تان را برطرف می‌کند.

شب‌ها چه ‌بخورید که چاق نشوید؟
 
به توصیه متخصصان تغذیه، بهتر است در شب ماست بیشتری بخورید تا با معده سنگین به خواب نروید. تامیلا آرسنیوا، متخصص تغذیه در روسیه معتقد است که محصولات تهیه شده از شیر که درصد کمی از چربی دارند، انتخاب مناسبی برای وعده‌های غذایی عصرانه است.

به عنوان مثال او توصیه می‌کند کفیر، ماست یونانی، شیر تخمیر شده یا ماست را بدون مواد افزودنی شیرین را به عنوان شام بخورید. به عقیده این متخصص چنین میان وعده کم کالری (در 100 گرم - 50-70 کیلو کالری) به خواب شبانه شما آسیب نمی‌رساند.

این متخصص تغذیه می‌نویسد: "لبنیات منبع عالی پروتئین است که بدون تحریک معده برای بدن شما مفید است و همچنین کلسیم موجود در ان‌ها برای استخوان‌های شما مفید می‌باشد و به راحتی گرسنگی تان را برطرف می‌کند. "
 

بیشتر بخوانید: 


علاوه بر این، این محصولات تأثیر مفیدی بر میکرو فلورای دستگاه گوارش دارند، در تسریع هضم سایر مواد غذایی، کاهش اسیدیته معده کمک می‌کند و خاصیت آرام بخش دارند.
 
شب‌ها چه ‌بخورید که چاق نشوید؟

پیش از این در خبر‌ها آمده بود که تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف روزانه مغزیجات آجیلی نظیر بادام زمینی و پسته می‌تواند فرکانس امواج مغزی مرتبط با شناخت، بهبود بیماری، یادگیری، حافظه و حفظ چاپکی ذهن را ارتقاء بخشد.
 
مغزیجات آجیلی نقش مهمی در حفاظت از قلب، مقابله با سرطان، کاهش التهاب و آهسته کردن روند پیری دارند. تاثیرات مصرف منظم شش گونه مغز آجیلی شامل بادام، بادام هندی، بادام زمینی، پیکن (گردوی گرمسیری بومی آمریکا)، پسته و گردو بر بهبود عملکرد مغز تاثیر بسیار مثبت دارد.
 
منبع: اسپوتنیک
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان