برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

استقلال توانست با تک گل دیاباته صنعت نفت را در نیمه نخست شکست دهد.

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

به گزارش ایسنا، صنعت نفت آبادان از ساعت 21 در ورزشگاه تختی میزبان استقلال بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت.

تک گل استقلال را شیخ دیاباته در دقیقه 29 برای استقلال به ثمر رساند.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به علت محرومیت در این دیدار غیبت داشت و دستیار او مجید نامجو مطلق رهبری تیم را بر عهده گرفت.

موقعیت های حساس

بازی دو تیم با سرعت بسیار بالایی در خط هافبک آغاز شد و  هر دو تیم سعی داشتند با شوت زنی از راه دور، خطوط دفاعی مستحکم همدیگر را پشت سر بگذارند. با این حال تلاش دو تیم تا دقیقه 20 برای خلق یک موقعیت گل خطرناک به نتیجه ای منجر نشد.

در دقیقه 21، غبیشاوی با دروازه بان استقلال تک به تک شد و دروازه را گشود اما گل او به علت قرار گرفتن در تله آفساید آبی ها مردود اعلام شد. جدی ترین موقعیت  بازی در دقیقه 26 با شوت سلمانی از فاصله حدودا 30 متری به سمت دروازه استقلال خلق شد که حسینی با یک دست توپ را چارچوب دروازه خارج کرد و توپ به کرنر تبدیل شد که ثمری برای تیم میزبان نداشت.

گل: در دقیقه 29، شیخ دیاباته اولین موقعیت جدی استقلال را تبدیل به گل نخست تیمش کرد تا همانند بازی رفت موفق به گلزنی شود. او روی اشتباه دروازه بان صنعت نفت صاحب توپ شد و در غیبت دروازه بان حریف، با قدرت توپ را به تور دروازه دوخت. دیاباته به بهانه تولد سومین فرزندش، این گل را به او تقدیم کرد.

پس از گل، صنعت نفت تلاش هایی برای جبران این اتفاق داشت که در یکی از صحنه ها، در حالی که این تیم می توانست موقعیت خطرناکی را روی ضد حمله خلق کند، آرش رضاوند بازیکن این تیم را سرنگون کرد تا با یک کارت زرد، تیمش را از گل خوردن نجات دهد.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، آرش داجلیری، آرش رضاوند (کارت زرد)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علی دشتی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

ترکیب صنعت نفت: محمد دریس، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدرضا غبیشاوی، مصطفی احمدی (کارت زرد)، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره، محمد اهل شاخه و مهدی حنفی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان