ماهان شبکه ایرانیان

تجویز بهاره برای شادابی پوست

با تغییر فصل ها پوست ما نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد

تجویز بهاره برای شادابی پوست

با تغییر فصل ها پوست ما نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. با آمدن بهار و شکوفایی طبیعت ما نیز لباس های گرم زمستانی را کنار گذاشته و به غذاهای سبک تر روی می آوریم. یکی از مسائلی که هنگام تغییر فصل باید با دقت بیشتری به آن بپردازیم مراقبت از پوست است. باید محصولاتی که در زمستان برای مرطوب نگه داشتن پوست استفاده می کردیم کنار بگذاریم و آغاز به رژیم پوستی بهاره کنیم. در این جا چند توصیه به شما خواهم کرد.

ضدآفتاب طبیعی: گریپ فروت

ویتامین C بدنتان را با این میوه به صورت طبیعی تامین کنید. تنها نصف این میوه 80 درصد از ویتامین موردنیاز روزانه شما را تامین می کنید.خاصیت آنتی اکسیدان این میوه آسیب های پوستی چون لکه های ایجاد شده در اثر آفتاب را از بین می برد. اگر از داروهای خاصی برای کلسترول و فشار خون مصرف می کنید قبل از خوردن این میوه حتما با پزشک خودمشورت کنید.

از ترکیب 6 قاشق سوپ خوری آب گریپ فروت و 2 قاشق آب معدنی برای پوست تونر بسازید.اگر پوست حساسی دارید آب آ ن را بیشتر کنید.این تونر را پس از شستشو و قبل از مرطوب کننده استفاده کنید.

جوان کننده پوست: روغن دانه هویج

این روغن ضروری غنی شادابی را به پوست باز می گرداند و یک داروی نتیجه بخش برای سلامت پوست می باشد. از خواص دیگر آن مغذی بودن برای پوست، سفت کننده و جوان کننده پوست می باشد.

محرک پوست: دانه های قهوه

وقتی یک فنجان قهوه درست می کنید تفاله های آندور نریزید تا در تهیه ماسکی که دستور آن را در زیر آورده ام استفاده کنید. پودر قهوه پوست را روشن و لایه برداری می کند، سلولیت ها را از بین می برد و پف چشم را کم می کند. استفاده قهوه روی پوست به عنوان قابض رگ های خونی عمل می کند تا ورم زیر چشم را کاهش دهد.

ماسک لایه بردار صورت

مواد لازم

½ پیمانه پودر قهوه ( لایه بردار)

½ پیمانه روغن بادام ( ترمیم پوست )

1 قاشق سوپ خوری عسل طبیعی ( مرطوب کننده و ضد باکتری)

½ قاشق چای خوری پودر کاکائو (درمان لکه های تیره)

تمام مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید و به پوست صورت بزنید. بگذارید به مدت 10 دقیقه مواد روی پوست بماند. سپس انگشت ها را مرطوب کرده و به آرامی پوست را ماساژ دهید. در نهایت صورت را بشوئید و خشک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان