نیمه مرداد نحوه برگزاری لیگ برتر فوتسال مشخص می‌شود

سازمان لیگ فوتسال به زودی در نشست هم اندیشی با مدیران لیگ برتری در مورد فصل آینده لیگ برتر فوتسال تصمیم گیری می‌کند.

نیمه مرداد نحوه برگزاری لیگ برتر فوتسال مشخص می‌شود

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی چندان هم آسان نخواهد بود و هر رشته‌ای باید متناسب با وضعیت خود در مورد برگزاری مسابقات تصمیم گیری کند.

در فوتسال با توجه به برگزاری بازی‌ها در فضای بسته، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و سختگیری‌های سازمان لیگ فوتسال بازی‌های هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال را هم به تعطیلی کشاند.

در حالی که زمزمه‌هایی از شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال در شهریور ماه به گوش می‌رسد نحوه برگزاری بازی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی تیم‌ها مورد تاکید سازمان لیگ فوتسال است.

قرار است در جلسه ای که سازمان لیگ فوتسال روز 14 مرداد ماه با مدیران باشگاه‌ها برگزار می‌کند در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر 99 هم اندیشی شود. در این جلسه در مورد اینکه بازی‌ها به شیوه گذشته برگزار شده یا اینکه به صورت مجتمع و در دو گرره شمال و جنوب برگزار شود بحث می‌شود.

همچنین در مورد اینکه تیم ها برای انجام تست‌های مربوط به کرونا در طول برگزاری بازی‌ها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات و مسابقات توانایی هزینه کردن دارند یا نه تصمیم گیری می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان