پرداخت وام یک میلیونی به خانوارهای ۵نفره

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در روز 7 تیرماه سال جاری پیامکی از سرشماره وزارت رفاه (v.refah) برای برخی سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر ارسال شد با این مضمون که «سرپرست محترم خانوار! تسهیلات یک میلیون تومانی دوران کرونا قبلاً به حساب یارانه شما واریز شده است، اگر متقاضی تسهیلات تکمیلی به مبلغ یک میلیون تومان براساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفا از طریق همین خط تلفن همراه حداکثر تا 5 روز آینده عدد 1 را به 6369 ارسال نمائید».

حامد شمس سخنگوی وزارت تعاون و رفاه اجتماعی تماس گرفت و گفت: وام یک میلیون تومانی مجدد برای یارانه‌بگیران پنج نفر و بالاتر و برای کسانی که در مرحله اول پیامک زدند، اما چون تلفن به نام نداشتند، نتوانستند وام بگیرند، کی واریز می‌شود؟ وی در پاسخ گفت: تسهیلات یک میلیون تومانی دوران کرونا در پایان شهریورماه به حساب افراد مشمول واریز می‌شود. 

پیش از این نیز حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی در توئیتی اعلام کرده بود، این وام یک میلیون تومانی جدید صرفاً برای کسانی است که قبلاً درخواست داده، اما چون شماره تلفن همراه به نام آنها نبوده، موفق به دریافت وام نشدند و نیز برای سرپرستان خانوار یارانه‌بگیری است که پنج نفره و یا بیشتر هستند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان