این نکات زیبایی کمک می کنند هر روز جذاب باشید

همه خانم ها دوست دارند همیشه و همه جا ظاهری عالی داشته باشند

این نکات زیبایی کمک می کنند هر روز جذاب باشید

همه خانم ها دوست دارند همیشه و همه جا ظاهری عالی داشته باشند. چه در مهمانی ها، چه هنگام تفریح با دوستان و یا در باشگاه می خواهیم به هر طریقی ایده آل باشیم. اما متاسفانه مشغله ها به ما فرصت نمی دهند که به خودمان آن چنان که باید برسیم. بنابراین چند توصیه زیبایی برایتان آورده ام  که زندگی را کمی آسان تر می کنند و هم باعث صرفه جویی در زمان، پول و انرژی می شوند.

نکات زیبایی

روغن های ضروری دارچین و نعناع در برجسته کردن لب ها بسیار موثر هستند. اگر به این دو حساسیت نداشته باشید می توانید کمی با رژلب یا برق لب ترکیب کنید.

برای پاک کردن آرایش ضد آب روغن زیتون و نارگیل مناسب هستند. با این روغن ها حتی بدون استفاده از پاک کننده های آرایشی هم می توانید به راحتی آرایش را پاک کنید.

اگر کرم پودر خیلی غلیظ باشد می توانید با افزودن کمی مرطوب کننده آن را رقیق کنید. اگر کرم پودر خیلی روشن باشد می توانید به آن کرم برنز اضافه کنید.

برای اینکه رنگ پوست تروتازه به نظر برسد کمی کرم روشن کننده به قسمت های پل بینی، استخوان گونه، چانه و وسط پیشانی بزنید. اگر می خواهید ابروها بالاتر به نظر برسند کمی از کرم روشن کننده را بالای ابروها بزنید و به سمت پیشانی ترکیب کنید.

برای درخشش پوست کمی جوش شیرین به ژل شستشوی صورت یا شیرپاک کن اضافه کنید. سپس به صورت بزنید و چند دقیقه ماساژ دهید و در آخر با آب گرم بشوئید. این کار را 2 الی 3 مرتبه در هفته تکرار کنید.

هنگامی که مواد ریمل خشک شد آن را به مدت 5 دقیقه داخل آب گرم قرار دهید.

نکات زیبایی

رژگونه و پنک کیک های خرد شده را دور نریزید. به راحتی می توانید آن را درست کنید. فقط کافی است چند قطره الکل سفید به آن اضافه کنید و با سر چاقو آرام آرام هم بزنید و بگذارید خشک شود و به حالت اول بازگردد.

اگر لاک سفت شده باشد و درب آن به سختی باز می شود چند دقیقه آن را داخل ظرف آب گرم قرار دهید. سپس بردارید، تکان دهید و استفاده کنید.

موها را بپیچانید و تارهای بیرون آمده و اضافی را قیچی کنید. با این کار دیگر نیازی نیست برای مرتب کردن موها به آرایشگاه بروید.

تافت مو بهترین راه برای مرتب کردن ابروها می باشد. برای این کار کمی تافت به برس ریمل بزنید و روی ابروها بکشید.

می توانید به جای شامپوی خشک از پودر بچه یا نشاسته ذرت استفاده کنید. اگر می خواهید موها را فوری تمیز کنید از این ها استفاده کنید.

برای فر کردن موها، مو را بپیچانید. سپس از بالا تا پایین اتو بکشید و تافت بزنید.

هر شب قبل از خواب به پایین موها کمی روغن یا کرم مو بزنید تا موها نرم و براق شوند.

برای اینکه هنگام پوشیدن کفش های نو پاها تاول نزند کمی مام به پاها بمالید.

نکات زیبایی

فرمژه را قبل از استفاده چند ثانیه با سشوار گرم کنید تا مژه ها بیشتر فر شود.

قبل از لاک زدن کمی چسب ماتیکی یا وازلین به اطراف ناخن ها بزنید تا لاک های اضافی به راحتی پاک شوند.

یک روش طراحی ساده ناخن: ابتدا لاک بیس را بزنید سپس چسب مشبک روی آن بچسبانید و دوباره لاک رنگی روی آن بکشید. پس از خشک شدن چسب را بردارید.

قبل از استفاده از عطر ابتدا کمی وازلین بزنید سپس روی آن عطر بزنید. اینگونه ماندگاری بوی عطر بیشتر می شود.

همیشه جوش ها بی موقع ظاهر می شوند. نگران نباشید چون می توانید خیلی زود آن ها را کم رنگ کنید. کمی قطره چشم روی پد کتانی بزنید و بگذارید داخل یخچال چند دقیقه بماند سپس روی جوش ها بمالید. پس از 20 دقیقه رگ های خونی منقبض می شوند و التهابات و قرمزی را کمتر می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر