عضو علی البدل شورای اسلامی شهر لواسانات مطرح کرد؛

پیگیری اجرای طرح بلند مدت برای تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در لواسانات

خندان گفت: حذف پلیس ساختمان و مهندس ناظر از جمله اقدامات برای مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در لواسانات است.

پیگیری اجرای طرح بلند مدت برای تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در لواسانات

رضا خندان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر لواسانات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرقانونی در لواسانت، اظهار کرد: ساخت وساز غیر مجاز در تمام دنیا وجود دارد و یک معضل است، از طرف دیگر قانون گریزی و عدم وجود قانون جدید هم باعث این مشکلات می‌شود. جامعه را خودمان باید نجات دهیم و با خلاف مثل رشوه دادن هیچ چیزی درست نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه طرح بلند مدت برای تخریب ساخت و ساز در گذشته توسط شورای شهر لواسانات ارائه شده است، ادامه داد: حذف پلیس ساختمان و مهندس ناظر از جمله اقدامات برای مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز است. قیمت‌ها در منطقه لواسان تغییر کردند و تلاش می‌کنیم لواسان اصیل را بازگردانیم. تمام افکار عمومی اگر از شورای شهر لواسانات حمایت کنند، این آبروی رفته را باز می‌گردانیم. به طوری کار می‌کنیم که تمام کشور از لواسانات الگو بگیرند.خندان

خندان بیان کرد: ما می‌خواهیم شورای شهر باشیم نه شهرداری. در این مدت طرح‌های زیبا و مناسبی به شهردار لواسان ارائه دادیم. طرح کاشت یک میلیون اصل درخت در سه فاز از جمله طرح‌های ما هستند. یکی از مشکلات در سطح شهرستان وضعیت فضای مجازی است، جان و مال مردم تحت شعاع این فضا قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان