روزهای پایانی پذیرش دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر

مهلت این فراخوان روز سه‌شنبه ۶ خرداد ماه به پایان می‌رسد، صاحبان راهکارهای خلاقانه و نوآور هنوز فرصت دارند تا با ارسال ایده‌های خود در حوزه‌های سلامت‌وبهداشت، محیط‌زیست، انرژی و آموزش در دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر حضور داشته باشند.

روزهای پایانی پذیرش دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر
ششم خرداد آخرین مهلت ارسال ایده‌ها

 مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از ابتدای سال جاری و همزمان با آغاز چهارمین سال فعالیت خود، فراخوانی را برای ارسال ایده‌های نوآور به دهمین دوره شتابدهی این مرکز اعلام کرد.

مهلت این فراخوان روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه به پایان می‌رسد، صاحبان راهکارهای خلاقانه و نوآور هنوز فرصت دارند تا با ارسال ایده‌های خود در حوزه‌های سلامت‌وبهداشت، محیط‌زیست، انرژی و آموزش در دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر حضور داشته باشند.

با پایان یافتن مهلت ارسال ایده‌ها کار بررسی آنها در مرکز آغاز می‌شود، تیم‌های برگزیده از طریق ایمیل پیغامی را دریافت می‌کنند که با تکمیل فرم پیشنهادی خود برای ورود به مرحله بعد آماده شوند. در پایان از تیم‌ها و استارت‌آپ‌های برگزیده دعوت می‌شود تا با حضور در رویداد Pitch Day طرح پیشنهادی خود را برای هیات داوران شرح و ارائه دهند. در نهایت 5 تیم برتر برای حضور در دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر مشخص می‌شوند.

تیم‌های جذب شده در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از خدماتی همچون فضای کار اشتراکی، حمایت مالی در بازه پیش بذری، مشاوره و آموزش، معرفی به سرمایه‌گذاران معتبر و… برخوردار می‌شوند. تمامی مراحل حمایت مرکز فناوری سامسونگ از ایده‌ها و تیم‌های انتخابی رایگان بوده و در نهایت نیز این شرکت سهمی در مالکیت استارت‌آپ‌های مورد حمایت خود نخواهد داشت. این حمایت‌ها در قالب بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در مقام یک شهروند حامی جامعه محل فعالیت این شرکت، انجام خواهد شد.

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر فروردین ماه سال 96 با هدف حمایت از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، انرژی و آموزش و با همکاری دوجانبه شرکت سامسونگ الکترونیکس و معاونت پژوهشی دانشگاه امیرکبیر تهران افتتاح شد.

تاکنون 9 دوره شتابدهی برای تیم های نوآور و راهکارآفرین در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برگزار شده است که در طی این دور‌ه‌ها 59 استارت‌آپ وارد مراحل سه‌گانه رشد و سرمایه‌گذاری شده‌اند، از این تعداد، تاکنون 42 تیم، دوره شتابدهی یکساله خود را به اتمام رسانده‌اند که 17 تیم از میان 42 تیم خروجی موفق به جذب سرمایه نیز شده‌اند و به این ترتیب، ضریب موفقیت مرکز به عدد قابل توجه بیش از 40 درصد رسیده است.

برای ارسال ایده‌های استارت‌آپی خود به دهمین دوره پذیرش مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر می‌توانید به صفحه مخصوص این دوره به نشانی http://www.samsung-aut-tech.com/cycle10 مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان