از فهرست نیویورک تایمز؛

رمان پرفروش «فرار از کتابخانه‌ آقای لمونچلو» به ایران رسید

انتشارات پرتقال رمان فانتزی و ماجراجویانه «فرار از کتابخانه‌ آقای لمونچلو» را که از پرفروش‌های نیویورک تایمز است منتشر کرده و در اختیار نوجوانان قرار داده است.

رمان پرفروش «فرار از کتابخانه‌ آقای لمونچلو» به ایران رسید

به گزارش خبرنگار مهر، «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» نوشته‌ کریس گرابنستاین با برگردان مژگان ایمانی، یک رمان فانتزی و ماجراجویانه است و داستان پسری به نام «کایل» را روایت می‌کند که متوجه می‌شود مشهوترین بازی‌ساز جهان، کتابخانه جدیدی در شهرشان ساخته و قرار است از چند نفری دعوت کند تا یک شب کامل را در کتابخانه‌اش بگذرانند؛ به همین خاطر تصمیم می‌گیرد هر طوری شده یکی از آن چند نفر باشد.

اما برخلاف تصور او، قسمت سخت ماجرا وارد شدن به کتابخانه نیست بلکه خارج شدن از آن است. برای بیرون رفتن از کتابخانه یک راه مخفی وجود دارد و بچه‌ها باید با استفاده از سرنخ‌های موجود در کتاب‌ها این راه مخفی را کشف کنند و اینجا دیگر، خوش شانس بودن کافی نیست...»

رمان نوجوان «فرار از کتابخانه‌ آقای لمونچلو» یکی از پرفروش‌های نیویورک تایمز است و تاکنون جوایز مهمی از جمله ماگنولیا و گرند کانیون را از آن خود کرده است.

انتشارات پرتقال «فرار از کتابخانه‌ آقای لمونچلو» را در 340 صفحه‌به قیمت 14 هزار تومان برای مخاطبان ده سال به بالا منتشر کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر