اعتراف شهرداری تهران به علت کمرنگ بودن حال و هوای محرم در تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره عملکرد ضعیف شهرداری در سیاهپوش کردن شهر توضیحاتی داد.

اعتراف شهرداری تهران به علت کمرنگ بودن حال و هوای محرم در تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر، با اشاره به عملکرد ضعیف شهرداری در سیاهپوش کردن شهر، اظهار کرد: شهرداری با هیأت فرق دارد، ما تدریجی شهر را سیاهپوش می‌کنیم. سیاهپوش شدن شهر، موضوع مهمی است و مردم همواره در ایام محرم برای سیاهپوش شدن شهر کار می‌کنند. من هر سال می‌نوشتم، جامعه ما با محرم زنده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: در گذشته همه مردم در همه کوچه‌ها خود هیئت داشتند و همه شهر عزادار بود و اینکه یک سالی به طور ناگهانی میزان شور و فضای محرم در سطح شهر کاهش پیدا کند، موضوع عجیبی است.

یگانه با اشاره به اینکه اقدام شهرداری در سیاهپوش کردن شهر عدد و رقم دارد، بیان کرد: بر اساس عدد و رقم شهرداری 50 درصد بیشتر از سال پیش تهران را سیاهپوش کرده است و از فردا 50 هزار پرچم توزیع می‌شود و ما طبق سنت جامعه عمل می‌کنیم.

وی با اشاره به تغییر نام تابلوی میدان جمهوری اسلامی، یادآور شد: رویه شهرداری حذف نام شهدا و نام اسلامی از تابلوها نیست، این کار به پیمانکار سپرده شده که کاری اشتباه است و اعلام کردیم که با مسببین برخورد خواهد شد و اشتباهمان را نیز  پذیرفتیم.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر