تجمع شهروندان مقابل شهرداری تهران در اعتراض به سیاهپوش نشدن پایتخت+ تصاویر

جمعی از هیئات مذهبی مقابل شهرداری تهران به منظور اعتراض به ناکارآمدی شهرداری در سیاهپوش کردن پایتخت به مناسبت ماه محرم حضور پیدا کردند.

تجمع شهروندان مقابل شهرداری تهران در اعتراض به سیاهپوش نشدن پایتخت+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «شهرداری در سیاهپوش کردن شهر،کم کاری کرده است»، این جمله مشترک بسیاری از رسانه‌ها و منتقدان نسبت به عملکرد ضعیف شهرداری در سیاهپوش کردن شهر تهران در محرم است. برخی‌ها کرونا و برخی هم نگاه سلیقه‌ای شهرداری نسبت به این موضوع را دلیل اصلی می‌دانند.

طی چند روز گذشته محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر، با اشاره به عملکرد ضعیف شهرداری در سیاهپوش کردن شهر، گفت: شهرداری با هیئت فرق دارد، ما تدریجی شهر را سیاهپوش می‌کنیم.  نداشتن پارچه عامل سیاهپوش نشدن شهر برای ورود به ماه محرم است.

از طرفی دیگر قدیمی نژاد، رئیس اتحادیه پارچه فروشان در  همان برنامه «چاپ اول» گفت: از ماه‌های پیش تولید کنندگان خود را برای عرضه پارچه مشکی آماده کردند و هیچ گونه کسری برای تأمین پارچه مشکی برای پوشاک، سیاهی مساجد، تکیه‌ها و معابر وجود ندارد.

حدود سه روز گذشته جمعی از شهروندان تهرانی در مقابل ساختمان شورای شهر تهران به دلیل عدم توجه مدیریت شهری به ایام محرم تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از جمله «ملت امام حسینیم؛ اطلاع بازرگان از حمله عراق به ایران، بوی محرم در شهر نمی‌وزد و ...» نسبت به بی توجهی شهرداری تهران در امر فضاسازی محیطی پایتخت در ارتباط با ماه محرم واکنش نشان دادند.

سیاه پوش

از اوایل صبح امروز هم برخی افراد با ادعای «اعتراض به ناکارآمدی شهرداری تهران در سیاهپوش کردن شهر تهران» این اقدام را توهین به عاشورا قلمداد کرده و با انتشار این پوستر دیگران را دعوت به تجمع در مقابل شهرداری با هدف اعتراض به این موضوع کردند و  جمعی از هیئات مذهبی مقابل شهرداری تهران به منظور اعتراض به ناکارآمدی شهرداری در سیاهپوش کردن شهر به مناسبت ماه محرم حضور پیدا کردند.

سیاه پوش

سیاه پوش


بیشتر بخوانید
اعتراف شهرداری تهران به علت کمرنگ بودن حال و هوای محرم در تهران


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان