معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

اعمال قانون وسایل نقلیه همانند روال گذشته است

سرهنگ همه خانی گفت: هیچ تغییری در روند اعمال قانون وسایل نقلیه صورت نگرفته است.

اعمال قانون وسایل نقلیه همانند روال گذشته است

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر رویه پلیس راهور تهران بزرگ در جهت اعمال قانون وسایل نقلیه اظهار کرد: هیچ تغییری در روند اعمال قانون وسایل نقلیه صورت نگرفته است و این کار همانند گذشته انجام می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در آیین نامه راهنمایی و رانندگی مشخص شده و ما 2 تابلو توقف ممنوع و توقف مطلقا ممنوع داریم.

او گفت: در تابلوی توقف ممنوع اگر خودرویی مبادرت به توقف کند و راننده داخل خودرو حضور داشته باشد، اما در روند ترافیک مشکلی ایجاد نکند، پلیس افراد را به جهت حرکت کردن راهنمایی می‌کند، اما اگر خودرویی با حضور راننده در مقابل تابلو‌ی توقف مطلقا ممنوع پارک شده باشد، پلیس با این تخلف برخورد می‌کند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بعضی مواقع راننده وسیله نقلیه‌ ناخودآگاه دچار تخلفی می‌شود که در جریان آن نبوده، در این شرایط هم پلیس تذکر می‌دهد.

سرهنگ همه خانی گفت: اگر راننده‌ای به صورت عمد تخلفی را انجام دهد که باعث ترافیک و همچنین بی احترامی به حقوق سایر شهروندان شود، پلیس با آن برخورد می‌کند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر