سالاری در تذکری به هیات تطبیق فرمانداری تهران؛

نامگذاری‌ها از اختیارات شورای شهر است

عضو شورای شهر نسبت به مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر در خصوص نامگذاری‌ها انتقاد کرد.

نامگذاری‌ها از اختیارات شورای شهر است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران نسبت به مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری‌ها تذکر داد و گفت: بنابر مفاد صریح قانون، نامگذاری‌ها از اختیارات نهاد شورا‌های شهر و روستا در کشور است که به عنوان نمایندگان مردم و به نمایندگی از شهروندان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این دوره مدیریت شهری مشاهده می‌کنیم، فرمانداری تهران و نماینده دولتی که شعارش قانونگرایی بوده در یکسری اقداماتی که مسبوق به سابقه هم نبوده است، با مصوبات شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری‌ها مخالفت می‌کنند.

سالاری افزود: من از رییس و کلیت شورای شهر و مدیریت شهری تهران تقاضا دارم نسبت به تشکیل جلسه‌ای با فرماندار تهران و هیات تطبیق در خصوص این امر مهم و تصمیم خلاف قانون و رویه آن ها، اقدام و اعضای شورا بر مصوبه خود پافشاری کنند و از شهردار تهران می‌خواهیم نسبت به عملیاتی شدن مصوبه شورا اقدام کند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات اخیر شورای شهر تهران از جمله نامگذاری خیابان‌ها و معابر به نام مرحوم مهندس بازرگان و مرحومه اعظم طالقانی و سایرین، خواستار صدور دستور اجرای مصوبات قانونی شورای شهر توسط شهردار تهران شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان