سرهنگ ولی پور گودرزی خبر داد؛

دپوی کالای قاچاق در زمین‌های کشاورزی کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق دپو شده در زمین‌های کشاورزی جنوب تهران خبر داد.

دپوی کالای قاچاق در زمین‌های کشاورزی کهریزک

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه و دپوی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در زمین‌های کشاورزی در محدوده کهریزک بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی بیان داشت: با دریافت خبر تیمی از کارآگاهان این پلیس بلافاصله به محل اعلامی اعزام و پس از بررسی اولیه مشخص شد آدرس اعلامی محل نگهداری دام بوده و داخل زمین‌های کشاورزی است و همچنین یک دستگاه خودروی نیسان حاوی کالای قاچاق در آن مکان متوقف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت مالک زمین‌های کشاورزی شناسایی و به محل دپوی کالا‌ها دعوت شد، گفت: مالک زمین اظهار داشت، قطعه زمین کشاورزی را به اجاره واگذار کرده و از دپو و جمع آوری کالای قاچاق در این مکان بی اطلاع است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از داخل خودرو 58 دستگاه تجهیزات پزشکی، 30 هزار و 505 ثوب پوشاک، 371 جفت کفش و 158 رول پارچه کشف شد.

سرهنگ گودرزی افزود: با هماهنگی‌های قضایی دستگیری مالک اموال قاچاق در دستور کار قرار دارد و کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ گودرزی در خاتمه بیان کرد: قاچاق کالا موجب ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد که در این راستا پلیس از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان