بازی دو بازیگر خانم ترکیه‌ای در فیلم ایرانی

یک فیلم دیگر ایرانی با بازی باریگران ترکیه‌ای ساخته شد.

یک فیلم دیگر ایرانی با بازی باریگران ترکیه‌ای ساخته شد.در سال‌های اخیر استفاده از بازیگران خارجی بویژه ترکیه‌ای در فیلم‌های سینمایی رونق گرفته و هر از چندی خبر حضور یک بازیگر ترکیه‌ای در خبرهای تولید سینمایی منتشر می‌شود.
این موضوع حتی دستمایه شوخی در فیلم «خوب، بد، جلف ۲ » هم شده بود که اشاره می‌کرد برای ساخت فیلم پرفروش باید از چنین روش‌هایی استفاده کرد.

بازی دو بازیگر زن ترکیه‌ای در فیلم ایرانی +عکس

از میان فیلم‌هایی که هنوز اکران نشده‌اند، بجز «مست عشق» حسن فتحی که با بازی بازیگران سرشناسی از ایران و ترکیه ساخته شده است، به فیلم «کوسه» علی عطشانی هم می‌توان اشاره کرد که حدود یک ماه قبل خبر حضور آسیا تاشکین بازیگر ترکیه‌ای در آن منتشر شد.

به تازگی اعلام شد که فیلم کمدی فانتزی «هولیا» هم به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در ترکیه و با بازی بازیگران خارجی تمام شده است.

روابط عمومی این پروژه گفته است: سازندگان فیلم سینمایی «هولیا» که برای ادامه فیلمبرداری راهی ترکیه شده بودند، کار تولید را در این کشور و شهرهای استانبول و آنتالیا به پایان بردند. در این سکانسها ویلما الس بازیگر آلمانی‌الاصل سینما و تلویزیون ترکیه جلوی دوبین رفت.
او بیشتر به خاطر بازی در سریال «روزی روزگاری» که در ایران با نام «علی کاپیتان» به یاد می‌آید، شناخته می‌شود. در این سکانس‌ها هولیا دیکن Hulya Diken دیگر بازیگر شناخته شده ترکیه‌ای که در بخش‌های ایران هم حضور داشت، با ویلما الس همبازی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان