ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی عشق (سی ام اردیبهشت تا ششم خرداد)

طالع بینی هفتگی عشق شما را از پیامدهایی که سیارات در زندگی عاشقانه تان دارند مطلع می کند و این امکان را می دهد اتفاقات و رویدادهای آینده را از طریق ستارگان ببینید.

طالع بینی هفتگی عشق (سی ام اردیبهشت تا ششم خرداد)

طالع بینی هفتگی عشق شما را از پیامدهایی که سیارات در زندگی عاشقانه تان دارند مطلع می کند و این امکان را می دهد اتفاقات و رویدادهای آینده را از طریق ستارگان ببینید.

طالع بینی هفتگی عشق

فروردین

روز دوشنبه سیاره عطارد وارد برج ثور می شود و تا اواسط ماه خرداد در همین نشانه ثابت قدم باقی می ماند. در نتیجه شما و محبوب راحت تر می توانید در زمینه مسائل مالی و مسائل زناشویی با همدیگر ارتباط برقرار کنید. زحل در زاویه 120 درجه اورانوس قرار دارد و از شیوه های خلاقانه شما حمایت می کند. اما ونوس در جهت مخالف سیاره مشتری قرار دارد پس مراقب باشید به کسی قول کاری که نمی توانید ندهید.

طالع بینی هفتگی عشق

اردیبهشت

در روز دوشنبه عطارد وارد نشانه شما می شود و تا اواسط ماه آینده در جای خود باقی مانده و منجر می شود بهترین روابط را با محبوب در این روزها داشته باشید. در زمینه مسائل مالی راحت تر می توانید تصمیم گیری کنید و برای جلب رضایت همدیگر تلاش بیشتری می کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

خرداد

سال هاست که زحل وارد بخش رابطه های شما شده و باعث شده در رابطه با مسائل رابطه ای جدی تر باشید. هر زمان که احساس می کنید رابطه خوب پیش نمی رود تصمیم می گیرید هر چه زودتر مشکل را رفع کنید. اگر احساس می کنید رابطه تان کسل کننده شده یک موقعیت اجتماعی به شما کمک می کند از منطقه امن خود بیرون بیایید و به جستجوی ممکن ها بروید.

طالع بینی هفتگی عشق

تیر

این هفته با دوستان تان بیشتر درباره مسائل زندگی عاشقانه خود صحبت می کنید و با این کار به دنبال توصیه هایی برای بهتر شدن رابطه تان می گردید. خوشبختانه صحبت هایی که با دوستان داشته اید موثر بوده و توصیه های آنان باعث می شود عشق و صمیمیت بیشتری در رابطه احساس کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

مرداد

این هفته ایده های بزرگی را با محبوب به اشتراک می گذارید و این برایتان بسیار لذت بخش است اما به دلیل این که یکی از فکرهای بزرگتری نسبت به دیگری دارد باعث می شود بحثی بین تان پیش بیاید و کمی از این بابت ناامید شوید. خبر خوب طالع این هفته شما این است که هر دو یکدیگر را برای رسیدن به اهداف و رویاها حمایت می کنید و مهم نیست این اهداف چقدر رویایی باشند.

طالع بینی هفتگی عشق

شهریور

مرزی به نام “مال من” و “مال تو” بین شما شکل می گیرد و مدتی است “ما” مفهومش را در این رابطه از دست داده است. هر کدام روی قلمرو شخصی خودش متمرکز شده اید. این که بخواهید محدوده شخصی خودتان را داشته باشید بد نیست اما اگر این هفته فقط روی نقدینگی های خودتان تمرکز کنید ممکن است همسرتان بد برداشت کند. بنابراین سعی کنید در اولویت بندی ها عشق را در مرتبه بالاتری نسبت به مسائل مالی قرار دهید.

طالع بینی هفتگی عشق

مهر

ونوس به بخش رابطه های شما پناه آورده است و به رابطه عاشقانه شما تعادل می دهد و اگر مجرد هستید فرد جدیدی را وارد زندگی شما می کند. در همین زمان مشتری، سیاره خوشبختی و شانس هنوز در نشانه شما باقی مانده و شما را نسبت به عشق و زندگی خوشش بین می کند. ایده آل های شما نسبت به عشق بسیار متفاوت از حقیقت است پس هرگز اجازه ندهید این افکار همه چیز را خراب کند.

طالع بینی هفتگی عشق

آبان

این هفته آرامش در رابطه شما برقرار است و تا اواسط ماه آینده گفتگوها و تعاملات خوبی را با هم خواهید داشت. از این فرصت استفاده کنید و بر پایه ارزش های مشترک یک رابطه حمایتی ایجاد کنید. تصمیماتی بگیرید که تاثیری مداوم روی رابطه تان داشته باشد. در رابطه با مسائل مالی با هم صحبت کنید و کاری انجام دهید که وضعیت مالی رابطه شما را بهتر کند.

طالع بینی هفتگی عشق

آذر

این هفته شور و هیجان و احتمالات زیادی در زندگی عاشقانه شما وجود دارد و به قدری سریع اتفاق می افتند که شما را دچار نگرانی می کند. اما نگران نباشید شما توانایی پشت سر گذاشتن تمام آن ها را دارید. هر چه بیشتر از منطقه امن خود بیرون بیایید پاداش بیشتری می گیرید و رابطه عاشقانه بهتری برقرار می کنید. در لحظه زندگی کنید و از زندگی عاشقانه خود لذت ببرید.

طالع بینی هفتگی عشق

دی

این روزها با افراد متفاوتی ملاقات کرده اید و دیگر قادر هستید آن هایی که به دنبال وفاداری و یک رابطه کامل هستند را تشخیص دهید. تا اواسط ماه آینده با فردی که ارتباط نزدیک فکری و معنوی دارید وارد روابط عاشقانه می شوید. می توانید درباره مسائل مهم با او که فرد متفاوتی است صحبت کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

بهمن

این هفته خورشید وارد بخش رمانتیک نشانه شما می شود و برای کل ماه این بخش از زندگی شما را روشن می کند. شما زندگی عاشقانه را در اولویت قرار می دهید چون به شما نیرو و انرژی می دهد. این هفته حواستان به فرصت های اجتماعی که سر راهتان قرار می گیرد باشید. اگر مجرد هستید در این فرصت های اجتماعی با فرد جدیدی آشنا می شوید.

طالع بینی هفتگی عشق

اسفند

وجود سیاره مشتری در هشتمین خانه منابع مالی مشترک باعث می شود از منابع مالی همسرتان منافع زیادی ببرید. این هفته سیاره مشتری در بخش درآمدها به ونوس ملحق می شود و به شما کمک می کند تا بتوانید سهمی در تامین مخارج زندگی داشته باشید. همسرتان نیز در این شغل جدید شما را حمایت می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان