سروری:اگر مکانیسم ماشه فعال شود به شرایط قبل از برجام برگردیم

خبرگزاری فارس:عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه شکست خورده است، گفت: آمریکایی ها هر چه در چنته داشتند را علیه ایران به کار گرفته‌اند.

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به احتمال فعال سازی مکانیسم ماشه از سوی آمریکا اظهار داشت که آمریکا در فعال سازی مکانیزم ماشه شکست خورد.

وی ادامه داد: آنها می‌خواهند با مکانیسم ماشه چه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران برگردانند؟ آمریکایی ها هرآنچه در چنته داشتند را علیه ایران رو کرده‌اند.

‏ وی وجود مکانیسم ماشه در برجام را یک اشتباه بزرگ و ذلت بار از سوی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای عنوان و تاکید کرد: آمریکایی‌ها برای اینکه بتوانند حق وتو را دور بزنند این مکانیسم ماشه را در برجام قرار دادند که واقعاً از سر تا پای این بند حقارت می‌بارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یادآور شد: این مهمترین عضو پنج بعلاوه یک یعنی آمریکا از برجام خارج شده و و بیشتر تحریم ها نیز علیه ایران برگردانده شده است بنابراین از برجام اکنون یک جسد بی روح باقی مانده و هیچ آورده ای نیز برای نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته است.

سروری تاکید کرد: اگر مکانیسم ماشه فعال شود هیچ تردیدی در کنار گذاشتن برجام باقی نخواهد ماند باید به شرایط قبل از برجام برگردیم و این محدودیت های دست و پا گیر که به صورت نیم بند در برجام وجود دارد را از پای خودمان باز کنیم.

وی با بیان اینکه برجام اقتصاد کشور را شرطی کرده گفت الان بهترین زمان برای آن است که به جای نگاه به خارج از کشور به داخل و ظرفیت‌های داخلی توجه داشته باشیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره رویکرد کشورهای اروپایی نیز گفت: اروپایی‌ها نقش پلیس خوب و آمریکایی‌ها نقش پلیس بد را بازی می‌کنند در حالی که هر دو یک هدف دارند. در بیانیه اخیر سه کشور اروپایی بر روی تعلیق موضوعات مختلف در رابطه با هسته ای تاکید شده است آنها نیز معتقد به برداشتن تحریم‌ها نیستند و معتقدند که تحریم‌ها باید تعلیق یابد یعنی هر زمان امکان بازگشت آنها وجود داشته باشد

سروری با بیان اینکه اروپایی‌ها هم در مواجهه با ایران خیمه شب بازی می کنند، گفت: آن ها تا الان هیچ کاری انجام نداده فقط حرف زدن و یک موضوع مسخره به اسم اینستکس را مطرح کردند که تا کنون آورد‌ه‌ای نداشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان