جزئیات نشست رئیس کمیسیون امنیت و نمایندگان جنبش مقاومت

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور نمایندگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با محوریت موضوع خیانت سران کشورهای امارات متحده عربی و بحرین، آرمان‌های قدس شریف و ملت مقاوم فلسطین برگزار و مطالب مرتبط با این حوزه مرور و مشکلات جهان اسلام و منطقه مقاومت بررسی شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه جلسه بر پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت، جهاد اسلامی حماس، حزب‌الله و امل تاکید شد همچنین گزارش‌هایی نمایندگان حماس و جنبش جهاد به کمیسیون ارائه کردند.

وی در ادامه بیان جزئیات نشست مذکور عنوان کرد: قطعا تلاش‌های آمریکا در آستانه انتخابات نمی‌تواند رژیم لرزان و روبه زوال صهیونیستی را از سقوط حتمی نجات دهد و برای آن موثر واقع شود.

ذوالنور در خاتمه بیان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران و جنبش مقاومت از یکدیگر تفکیک ناپذیرند و تلاش‌هایی که آمریکا در آستانه انتخابات با استفاده ابزاری از سران کشورهای عرب می‌کند، گذرا است و پیروزی و ماندگاری از مقاومت و اسلام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان