گلکسی S۲۰ FE رونمایی شد

گلکسی S۲۰ FE یک گوشی پرچمدار پرمیوم است که محبوب‌ترین نوآوری‌ها در میان هواداران سری گلکسی سامسونگ را در خود جای داده و در عین حال با قیمتی قابل قبول، از ۶۹۹ یورو برای نسخه ۵G، عرضه خواهد شد

گلکسی S20 FE رونمایی شد

مجموعه‌ای از قابلیت‌های محبوب هواداران در قالب تجربه‌ای عالی از سری گلکسی S

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از نسخه گلکسی S20 FE خود رونمایی کرد که جدیدترین عضو خانواده گلکسی S این شرکت است.

گلکسی S20 FE یک گوشی پرچمدار پرمیوم است که محبوب‌ترین نوآوری‌ها در میان هواداران سری گلکسی سامسونگ را در خود جای داده و در عین حال با قیمتی قابل قبول، از 699 یورو برای نسخه 5G، عرضه خواهد شد. کووید19 دنیایی را که ما می‌شناختیم دگرگون کرد و نقش فناوری در زندگی ما اکنون حتی مهمتر از گذشته شده است و به همین دلیل است که ما نسخه گلکسی S20 FE را عرضه کردیم تا تجربه یک گوشی پرچمدار را به مصرف‌کنندگان بیشتری عرضه کنیم. سامسونگ مجموعه‌ای از قابلیت‌های منتخب گلکسی S20 را مانند نمایشگری با قابلیت اسکرول فوق نرم، دوربین با قابلیت‌های هوش مصنوعی، چیپست پیشرفته، اتصال فوق سریع، باتری با عمر یک روز کامل، حافظه قابل افزایش، طراحی لوکس و بهینه در کنار هم قرار داده تا یک نسخه کاملا جدید به نام گلکسی S20 FE را عرضه کند.

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «ما همواره با هواداران‌مان صحبت کرده و نظرات آنها را جویا می‌شویم و از همین طریق متوجه شدیم آنها بیش از هر چیز به چه قابلیت‌هایی در سری گلکسی S20 علاقه دارند، بیش از همه از چه قابلیت‌هایی استفاده می‌کنند و دلشان می‌خواهد در گوشی جدیدمان چه قابلیت‌هایی گنجانده شود».

او افزود «گلکسی s20 fe با این هدف طراحی شده است تا نوآوری‌های کاربردی را در دسترس افراد بیشتری قرار داده و فرصت انجام کارهای موردعلاقه‌شان را با بهترین قابلیت‌های گلکسی، در اختیارشان قرار دهد».

بهترین نمایش از خودتان

این روزها گرفتن عکس و فیلم و اشتراک‌گذاری آنها بهترین روش ابراز خودتان است. به همین دلیل است که گلکسی s20 fe مجهز به یک دوربین حرفه‌ای 32 مگاپیکسلی برای سلفی و یک دوبین اصلی حرفه‌ای شده است که به شما امکان می‌دهد عکس‌هایی با کیفیت مناسب برای اشتراک گذاری را در هر لحظه از خودتان بگیرید.

با استفاده از حسگرهای تصویر بزرگ گلکسی s20 fe، از جمله فناوری تتراباینینگ و پردازش چند فریمی، شما می‌توانید عکس‌هایی شفاف‌تر و واضح‌تر را حتی در نور کم بگیرید و در نتیجه چه در یک رستوران کم نور یا زیر آسمان شب مشغول تماشای ستاره‌ها باشید، به هرحال براحتی می‌توانید با یک حرکت عکس گرفته و آن را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، هوش مصنوعی هرگونه تار شدگی ناشی از حرکت را تشخیص داده و بهترین زاویه برداشت را به شما پیشنهاد می‌دهد تا در هر محیطی بهترین تصویر را از خودتان بگیرید.

و هرچند شاید همیشه به اتفاقات نزدیک نباشید، اما قابلیت زوم 30 برابری space zoom روی گلکسی s20 fe شما را به اتفاق نزدیک کرده وتصویری عالی از آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. ویرایش و اشتراک‌گذاری عکس‌ و ویدیو برای هواداران بسیار مهم بود و برای همین گلکسی s20 fe هم ایجاد و ویرایش تصاویر زیبا را بصورت آنی و مانند یک حرفه‌ای برای کاربران ممکن می‌کند.

گلکسی S20 fe در شش رنگ جذاب عرضه می‌شود تا به شما امکان دهد، با هر سلیقه‌ای، رنگ موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. این گوشی در رنگ‌های قرمز (Cloud Red)، نارنجی (Cloud orange)، بنفش (cloud lavender)، سبز (cloud mint)، آبی (cloud navy) و سفید (cloud white) عرضه خواهد شد. بدنه این گوشی هم دارای یک طرح بسیار لوکس است که باقی ماندن اثر انگشت یا لکه را روی آن به حداقل می‌رساند.

انجام کارهای موردعلاقه‌تان

گوشی‌های هوشمند بخشی مهم از زندگی مردم هستند و در نتیجه آنها انتظار دارند تجربه‌ای بدون محدودیت از موبایل خود داشته باشند. به همین دلیل است که گوشی گلکسی s20 fe سامسونگ مجهز به یک پردازنده پیشرفته و فوق سریع 5g شده است که امکان تجربه‌ای روان و بدون اختلال را فراهم می‌کند.

گلکسی S20 fe بهترین ابزار برای فیلمبرداری، تماشا ویدیوهای موردعلاقه و یا مرور ویدیوهای مختلف روی صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر آمولد infinity-o آن است که مجهز به نرخ بروزرسانی 120 هرتزی شده است. خودتان را آماده کنید تا ویدیوها و عکس‌های اینستاگرام یا بازی‌هایتان را با کیفیتی بی‌نظیر تجربه کنید.

با پشتیبانی از اتصال 5g و داشتن xbox game pass ultimate شما می‌توانید از یک تجربه بازی پیشرفته لذت ببرید.

همچنین می‎توانید خیلی راحت به ساعت هوشمند گلکسی watch active 2 خود وصل شده و اهداف خودتان را برای تناسب اندام در آن تعیین کنید و با اتصال به هدفون buds live قبل از اینکه دویدن بدون همراه داشتن گوشی را آغاز کنید، لیست موسیقی‌های موردعلاقه‌تان را اجرا کنید. کیفیت صدای akg و دسترسی به اسپاتیفای به شما امکان می‌دهد تا با تعریف یک شورت‎کات روی صفحه گلکسی s20 fe و لمس آن برای یک ثانیه، فورا به کنسرت موردعلاقه‌تان منتقل شوید.

هر چیزی که شما بخواهید، بدون هیچ نگرانی

هیچکس دلش نمی‌خواهد نگران از دست رفتن آنتن یا تمام شدن باتری‌اش باشد. به همین دلیل سامسونگ گلکسی s20 fe خود را مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت با شارژ فوق سریع و حتی قابلیت اشتراک گذاری شارژ بی‌سیم کرده است تا شما بتوانید بدون هیچ نگرانی، همه کارهایی که دوست دارید را انجام دهید.

از آنجایی که زندگی می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد، مخصوصا وقتی می‌خواهید حداکثراستفاده را از زندگی‌تان داشته باشید، گلکسی s20 fe بصورت مقاوم در برابر گردوغبار و آب طراحی شده و دارای استاندارد ip68 است.

فناوری همیشه رو به تحول است به همین دلیل کاربران گلکسی تا سه نسل برای بروزرسانی سیستم عامل اندروید خودشان پشتیبانی خواهند شد تا گلکسی s20 fe همواره مجهز به جدیدترین قابلیت‌ها و بالاترین امنیت عرضه شده توسط سامسونگ باشد.

مشخصات گلکسی S20 FE

 

 

 

نمایشگر

6.5-inch flat FHD+ AMOLED

Infinity-O Display (1080×2400), 407ppi

120Hz refresh rate

*صفحه نمایش Infinity-O : یک نمایشگر بدون حاشیه و تمام صفحه است

*اندازه صفحه نمایش s20 fe با در نظر گرفتن مستطیل کامل 6.5 اینچ و با محاسبه گوشه‌های گرد 6.3 اینچ است. اندازه صفحه نمایش S20 FE با درنظر گرفتن مستطیل کامل 6.5 اینچ و با محاسبه گوشه‌های گرد 6.8 اینچ است. است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها و حفره دوربین، سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است

ابعاد و وزن

74.5 x 159.8 x 8.4mm, 193g

 

 

 

 

 

 

دوربین

Front

32MP Selfie Camera

Pixel size: 0.8μm

F2.2(80˚)

Rear Triple Camera

12MP Ultra Wide Camera

Pixel size: 1.12μm

F2.2(123)

 

12MP Wide-angle Camera

Dual Pixel AF, OIS

Pixel size: 1.8μm

F1.8(79˚)

 

8MP Telephoto Camera

Pixel size: 1.0μm

F2.4(32˚), OIS

 

Space Zoom

3x Optical Zoom

Up to 30x Super Resolution Zoom

OIS (Optical Image Stabilization)

Tracking AF

*بزرگنمایی اپتیکال گلکسی S20 FE از سنسور تصویر و لنزهای با وضوح بالا استفاده می‌کند

*بزرگنمایی با وضوح عالی شامل بزرگنمایی دیجیتال ممکن است کیفیت تصویر را کاهش دهد

پردازنده 7nm 64-bit Octa-Core Processor

3.0GHz(Maximum Clock Speed) + 2.4GHz + 1.8GHz

 

7nm 64-bit Octa-Core Processor

2.7GHz (Maximum Clock Speed) + 2.5GHz + 2GHz

حافظه [LTE/5G]

8GB RAM (LPDDR5) with 128/256GB internal storage

6GB RAM (LPDDR5) with 128GB internal storage

*ممکن است با توجه به مدل، رنگ، بازار و اپراتور همراه متفاوت باشد.

* ذخیره سازی واقعی موجود بسته به نرم افزار از قبل نصب شده ممکن است متفاوت باشد

حافظه قابل افزایش و سیم کارت  مدل تک سیم :

یک سیم کارت نانو و درگاه MicroSD (قابل ارتقا تا یک ترابایت)

دو سیم (شکاف سیم‌کارت هیبریدی) :

یک سیم کارت نانو و درگاه سیم کارت دوم یا MicroSD (قابل ارتقا تا یک ترابایت)

*سیم کارت به طور جداگانه فروخته می شود. در دسترس بودن سیم کارت دوگانه بسته به بازار یا شرکت مخابراتی ممکن است متفاوت باشد.

*کارت میکرو اس دی جداگانه فروخته می شود. در دسترس بودن بسته به بازار و تولید کننده ممکن است متفاوت باشد.

* ممکن است استفاده از eSIM در دستگاه Galaxy با بروزرسانی نرم افزار فعال شود یا در برخی از بازارهای خریداری شده غیرفعال شود. در دسترس بودن برنامه تلفن همراه eSIM بسته به اپراتور ممکن است متفاوت باشد

 

باتری

4,500mAh  (اسمی)

*مقدار اعلام شده اسمی برابر مقدار معمول ظرفیت باتری در زمان آزمایش توسط آزمایشگاه‏های شرکتهای ثالث است. مقدار  اسمی برابر میانگین این مقادیر با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری نمونه‌های مختلف است که تحت استاندارد  IEC 61960 آزمایش شده‌اند. مقدار اندازه‏گیری شده (حداقل) ظرفیت برای گلکسی S20 FE ، 4370 میلی‌آمپر است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.

 

 

 

 

 

شارژر

Fast Wireless Charging 2.0 USB PD 3.0 (PPS) certified Fast Charging for wired charging (AFC and QC2.0 compatible)

*تاییدیه  WPCبرای شارژ بی سیم

* Wireless PowerShare

 *قابلیت شارژ سریع بی‌سیم 2.0 اکنون روی استند شارژ بی‎سیم، شارژر بی‌سیم Duo Pad و دیگر دستگاه‌های پشتیبانی کننده از شارژ بی سیم 10 واتی یا بیشتر وجود دارد که بصورت جداگانه فروخته می شوند. سرعت واقعی شارژ ممکن است بسته به استفاده واقعی، شرایط شارژ، و دیگر عوامل تغییر کند. شارژ بی‌سیم نیازمند اتصال به برق است. پیشنهاد می کنیم از کابل شارژ و یا آداپتور مسافرتی موجود در داخل جعبه استفاده کنید زیرا استفاده از تولیدات طرف‌های ثالث می تواند به استند شارژ بی‌سیم و یا شارژ بی سیم Duo Pad صدمه بزند یا باعث کاهش سرعت شارژ شود.

*قابلیت اشتراک شارژ بی‌سیم PowerShare محدود به سامسونگ و یا تلفن های هوشمند دیگر برندها با شارژ بی سیم Qi ، مانند Galaxy Z Fold2, Galaxy Note20, Galaxy Note20 Ultra, Galaxy S20 FE, S20, S20+, S20 Ultra, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5, and wearables such as Galaxy Buds Live, Galaxy Watch3, Galaxy Watch Active2, Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch, and Galaxy Buds است. اگر توان باتری پایین تر از 30٪ باشد ممکن است PowerShare بی سیم عملکردی نداشته باشد. ممکن است با لوازم جانبی، کاورها، سایر گوشی‌های برندهای دیگر یا برخی از پوشیدنی های سامسونگ کار نکند. بسته به شرایط شبکه شما ممکن است روی پذیرش تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.

سیستم عامل اندروید 10
شبکه [5G] 5G Non-Standalone (NSA), Sub6 / mmWave

[LTE] Enhanced 4×4 MIMO, Up to 5CA, LTE Cat.19 (1.6Gbps), LTE U/L Cat.18 (211Mbps)

[Wi-Fi] Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax 2.4G+5GHz, HE80, MIMO, 1024-QAM, Up to 1.2Gbps Download / Up to 1.2Gbps Upload

[Bluetooth] Bluetooth® v 5.0, USB type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)

[Ultra Wide Band]

*سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد

*به اتصال 5G بهینه نیاز دارد. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

*پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد. ممکن است BeiDou برای بازارهای خاصی در دسترس نباشد

*باند  Ultra Wide در Galaxy Note20 Ultra پشتیبانی می‌شود

پرداخت NFC, MST
*در بازارهای منتخب موجود است. راه‌حل‌های پرداخت و ویژگی‌های موجود بسته به بازار، اپراتور، و خدمات ارائه شده ممکن است متفاوت باشد.
حسگرها حسگر اپتیکال اثر انگشت، شتاب سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نور محیط
احراز هویت نوع قفل:  الگو، پین، پسورد
 

 

 

 

 

صدا

بلندگو استریو و هدفون‌های AKG

صدای فراگیر با فناوری Dolby Atmos (Dolby Digital, Dolby Digital Plus included)

*هدفون : Hybrid canal type, 2way dynamic unit

پخش صوتی با کیفیت بسیار بالا

پشتیبانی UHQ 32 بیتی و DSD64 / 128

PCM: حداکثر 32 بیت ، DSD: DSD64 / 128

* پخش DSD64 و DSD128 بسته به فرمت پرونده می تواند محدود باشد

 

قالب پخش صوتی

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

 

بلوتوث

صدای دوگانه : دو دستگاه بلوتوثی را به گلکسی S20 FE متصل کنید تا به شکل همزمان از طریق این دو دستگاه صدا را بشنوید.

* دو دستگاه متصل ممکن است تفاوت کمی در خروجی صدا نشان دهند

 

کدک مقیاس پذیر :  اتصال بلوتوثی تقویت شده در شرایط تداخل فرکانس رادیویی محیط

* فقط در برخی از لوازم جانبی سامسونگ در دسترس است

 

ضبط

کیفیت ضبط با AOP Mic  تفویت می‌شود که نویزهای محیط‌ها را به حداقل می‌رساند.

*AOP :  Acoustic Overload Point

ویدئو [Video playback format]

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

[TV connection]

Wireless: Smart View (screen mirroring 1080p at 30 fps)

Wired: supports DisplayPort over USB type-C. Supports video out when connecting via HDMI Adapter.

(DisplayPort 4K UHD at 60 fps)

ضد آب IP68
تاییدیه IP68 براساس شرایط آزمایش برای عمق 1.5 متر آب شیرین تا 30 دقیقه است. در صورت خیس شدن آن را خشک کنید. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان