ماهان شبکه ایرانیان

علی حمودی:

مستحق شکست نبودیم/ پیکان به روزهای خوب بازخواهد گشت

هافبک تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه می توانستیم از استقلال یک امتیاز بگیریم گفت: مستحق شکست نبودیم و ده نفره شدن عامل باخت ما شد.

مستحق شکست نبودیم/ پیکان به روزهای خوب بازخواهد گشت

به گزارش خبرنگار مهر، علی حمودی پس از شکست سه بر دو تیمش برابر استقلال تهران گفت: فکر می کنم مردم بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودند. 10 نفره شدن ما در دقایق ابتدایی باعث شد نظم تیمی ما به هم ریخته و استقلال در همان لحظه به اولین گل خود دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: بعد از دقایقی توانستیم به بازی برگردیم اما متاسفانه فشار زیادی بر روی تیم ما بود و همین مساله باعث شد تا دو گل دیگر دریافت کنیم.

مدافع پیکان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: بازی مقابل استقلال آن هم  10 نفره بسیار سخت است. این تیم از قدرت زیادی برخوردار نبود اما توانست از دوندگی جوانانش استفاده کرده و به پیروزی برسد.

حمودی در پاسخ به این پرسش که آیا اخراج بازیکن شما صحیح بود یا خیر گفت: من در این خصوص نمی توانم نظری بدهم و این را کارشناسان باید پاسخگو باشند چون من از صحنه دور بودم و متوجه اخراج هم تیمی ام نشدم.

هافبک پیکان در پایان و در پاسخ به این پرسش که در دور برگشت پیکان نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند گفت: با حرف شما موافقم اما مطمئن باشید پیکان به روزهای خوبش باز خواهد گشت زیرا ما نمی خواهیم بالای جدول را از دست بدهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان